»Želimo postati prihodnost kozmetike«

Karin Poravne in Nik Primc sta obraza za blagovno znamko Elinor Cosmetics, ki je v kratkem času postala zelo uspešna in prepoznavna. Najbolj sta ponosna na to, da sta tako navdušila uporabnice, da si njihovih izdelkov ne želijo zamenjati za nič drugega.

Karin Poravne in Niku Primcu se je ideja o novi premium slovenski kozmetiki porodila decembra 2020, ko sta razmišljala o tem, kaj bi bil njun novi projekt. »Karin si je želela lastne kozmetične znamke, jaz pa nekaj, v resnici kar koli, prodajati preko spleta. Združila sva moči, stopila v stik s proizvodnimi podjetji, oblikovalci, proizvajalci stekla, dostavnimi službami in programerji spletnih trgovin in samo štiri mesece pozneje slovenskemu trgu predstavila Elinor Cosmetics. Sprva je bila znamka z oljem in pilingom usmerjena v nego kože, pozneje pa smo dodali še segment ličil. Ta nas je pripeljal do tega, kar je Elinor danes, torej znamka ličil, saj prvotna izdelka danes predstavljata le okoli 10 odstotkov prodaje,« pravi Primc.

V relativno kratkem času je znamka tako zrasla, da je danes v njihovi ekipi že več kot 15 ljudi. V največji meri jo zastopa Karin Poravne, ki ima odlično podlago za ustvarjanje vrhunske kozmetike, saj je že sedem let ena od najboljših umetnic ličenja v Sloveniji. »Karin ima vlogo vodje blagovne znamke in vodje vplivnežev, jaz pa skrbim za vse, česar se navzven ne vidi. Torej za strategijo podjetja, načrtovanje, finance, menedžment in zaposlovanje. Že od prvega dne vrhunsko sodelujeva in imava odlično razporejene vloge,« nam zaupa sogovornik.

Hibrid med ličili in nego

Čeprav je danes trg preplavljen s kozmetičnimi znamkami, sta ugotovila, da je še prostor za dobre izdelke. »Ko dovolj dolgo ‘vrtaš’ v niše in podsegmente, odkriješ praznine, kamor lahko pozicioniraš svojo znamko. Želeli smo postati prihodnost kozmetike, zato je Karin s svojim znanjem in poznavanjem trendov hitro zastavila smer, v katero se moramo premikati. In to je mešanica oziroma nekakšen hibrid med ličili in nego. Tudi naš slogan je ‘Make-up, ki neguje tvojo kožo’. Opažamo, da imajo stranke vse manj časa za ličenje, zato so naši izdelki izredno enostavni za uporabo. Stremimo k ‘one minute make-up routine’, torej ličenju, ki vam vzame manj kot minuto časa. Konkurence na tem področju v Sloveniji in Evropski uniji prav veliko trenutno (še) nimamo. Je pa vsekakor izziv stranki argumentirati, zakaj kupiti naš bronzer za 34,90 evra namesto tistega v trgovini za 4,90 evra. Tu brez odlične marketinške ekipe ne bi zmogli,« pove Nik Primc.

Vsak izdelek mora biti popoln

Vsak njihov izdelek vsebuje več kot 70 odstotkov negovalnih sestavin (sestavine v BB kremi recimo spodbujajo tvorbo kolagena). Izredno jih veselijo komentarji strank, ki v večini pravijo, da njihovih izdelkov ne bi več zamenjali. »Naš najbolje prodajan izdelek je BB krema in kar 83 odstotkov njenih uporabnic se k nakupu vrača. To nam vliva samozavest in potrditev, da smo trgu ponudili nekaj resnično dobrega,« izpostavi. Nasploh si želijo, da bi bil vsak njihov izdelek popoln, zato ga ne predstavijo na trgu, dokler se jim ne zdi, da jim je to tudi uspelo. Pred kratkim so oblikovali pakete, v okviru katerih so stranke poleg popusta prejele tudi brezplačno torbico Elinor, saj ugotavljajo, da za komplete vlada veliko zanimanja.

Okolju prijazna znamka

Že ko sta snovala znamko, sta si podjetnika zadala cilj, da izdelki ne bodo dobri le za uporabnice, ampak tudi za naš planet. Tako so vsi izdelki pakirani v steklo, plastike pa skorajda ne uporabljajo, saj tudi škatle in polnila plastike ne vsebujejo. »To je bil moj pogoj že pred začetkom. Sicer imamo zaradi tega višje stroške, steklena embalaža je lahko namreč od plastične tudi štirikrat dražja. Ampak menim, da bi moralo vsako podjetje in posameznik nekaj prispevati k boljšemu jutri, četudi je dobiček na koncu zaradi tega nekaj odstotkov nižji. Všeč mi je rek nekega misleca: ‘Ko bodo požagana vsa drevesa, ujete vse ribe in porabljena vsa tekoča voda, bomo ugotovili, da denarja ne moremo jesti’,« izpostavlja Nik Primc.

Objavljeno v reviji SaMMozavestno.

Piše: Tina Guček

Foto: osebni arhiv