Harrisova na TikToku: Drzna kampanja, ki osvaja generacijo Z

Kot velika večina, se tudi jaz kratkočasim na aplikaciji TikTok. Tokrat me pritegne profil Kamale Harris (KamalaHQ), ki ga vodi ekipa njene kampanje. Video je kar pogumen: prikazuje prazno dvorano pred govorom predsedniškega kandidata Donalda Trumpa in polno dvorano pred govorom Harrisove. Emotikoni dodajo zasmehovalno noto, ki je ne morem spregledati.

Ko kliknem na profil, ugotovim, da so je veliko videev usmerjenih proti Trumpu, njenemu največjemu tekmecu. Videi pa so kar direktni in izjemno drzni. Z 21. julijem tega leta je namreč postala predsedniška kandidatka demokratov, ko jo je javno podprl trenutni 49. predsednik Združenih držav Amerike, Joe Biden.

Predsedniška kampanja vključuje TikTok profil KamalaHQ, kjer so začeli objavljati z energijo, ki kar izbija iz zaslona. Harrisova je že leta tiho postavljala digitalne meje v ozadju, srečevala se je z mladimi volivci in številnimi organizacijami. Zdaj pa je naredila korak naprej: z izzivalno vsebino na svojem kampanjskem TikToku je po podatkih CNN že v prvih dveh tednih dosegla neverjetnih 385 milijonov ogledov, kar je povprečno 6 milijonov na video. Za primerjavo – TikTok profil BidenHQ, ki ga je za predsedniško kampanjo ustvarila ekipa trenutnega predsednika ZDA, ima povprečno le pol milijona ogledov na video.

Harrisova je s svojo drzno vsebino pritegnila pozornost predvsem mlajših volivcev, kar je zagotovo njen cilj, glede na to, da je večina uporabnikov TikToka starih med 18 in 24 let. Konec koncev pravimo, da na mladih svet stoji.

Kdo pa stoji za tako zanimivo in direktno vsebino na njenem profilu? Velika večina komentarjev na viralnih TikTok videih namiguje, da gre za nekoga iz generacije Z, ki je znana po svoji drznosti, direktnosti in iskrenosti. No, saj bomo tudi sami kmalu videli, kako zelo je ta platforma pomagala pri mobilizaciji mladih volivcev. Ne pozabimo pa, da so aplikacijo v Ameriki konec leta 2022 želeli celo prepovedati.

Piše: Eva Sorčan

Foto: Kamala Harris Instagram arhiv