V reviji SaMMozavestno vedno izpostavimo tri moške in tri ženske, ki jim beseda uspeh še zdaleč ni tuja. Danes vam enega od njih predstavljamo digitalno.
Mitja Godnič, mlajši partner in izvršni producent pri Dobrih zgodbah
Kdaj se počutite najbolj samozavestni in kaj za vas sploh pomeni samozavest?
Zdi se, da včasih ljudje zamenjamo samozavest s pretiranim pogumom. »Glej ga, kako je pa ta samozavesten!«, reče nekdo, ko zares misli: »Ta si pa malo preveč upa.« Deloma lahko potegnemo vzporednice. Samozavest je tisti pogum, ki ne sme nikoli posegati v nekoga drugega – v njegov osebni prostor, pravice ali spoštovanje.
Najbolj samozavestnega se počutim, ko me nekdo izzove na tek na daljšo razdaljo. Tek prakticiram že od nekdaj in lahko rečem, da bom dolge proge vedno premagal, mogoče kdaj lažje in kdaj težje, ampak vem, da lahko pretečem, kolikor hočem – le dolgčas mi postane potem (smeh). Če preslikam to na službo, lahko potegnem jasno vzporednico. Konsistenca je tista, ki neko opravilo pripelje do točke, da smo v njej samozavestni – niti ne vztrajnost ali rutina, ampak konsistenca. Pomembno je, da neko stvar ponotranjimo do te mere, da brez nje ne moremo živeti in potem smo v tem lahko povsem samozavestni.
Na kateri svoj osebni in poslovni dosežek ste najbolj ponosni?
Osebno sem najbolj ponosen na vse priložnosti, ki sem jih zagrabil, in projekte, ki sem jih izvedel v zadnjih desetih letih – teh res ni bilo malo. Veliko delovnih priložnosti na področju novinarstva, korporativnega komuniciranja in marketinga sem dobil tako pri nas kot tudi v tujini. Spoznal sem ogromno ljudi in krajev, čeprav z večino teh nimam več toliko stikov. Poslovno pa sem vsekakor ponosen na to, da sem letos postal mlajši partner v podjetju Dobre zgodbe in nase prevzel spodbudno odgovornost, da spodbudim podjetja in znamke, da o lastnih zgodbah ne bodo samo pripovedovali, ampak jih bodo pred tem tudi ustvarjali (storydoing).
Na kakšen način najpogosteje premagujete težavne izzive, pred katere vas postavlja življenje?
Mislim, da ni izziva, ki ga človek ne bi mogel premagati, če le že obstaja neko znanje o tem oziroma če ima ob sebi ekipo ljudi, ki mu lahko pomaga. Vsega se lahko naučimo, marsikateri korak pa nam danes že naredi umetna inteligenca namesto nas. Glavni težavni izziv današnjega časa je po mojem mnenju preobilje informacij, ki jih prejemamo, kar nam posledično povzroča stres in oža občutek za čas. Da o morebitnem pohodu dezinformacij v prihodnje sploh ne govorim. Ko je vsega preveč, je potreben reset – odmor, oddih, spanje ali športna rekreacija v naravi.
Katero od največjih želja bi si radi uresničili v bližnji prihodnosti?
Evropo sem že prepotoval po dolgem in počez, bil sem tudi že na drugi strani oceana, ampak moja največja želja, ki jo želim uresničiti v prihodnjih desetih letih, je, da bi prepotoval še več sveta in spoznal čim več novih kultur od blizu. Po tem pa bi rad stanovanje v središču mestnega vrveža zamenjal za mirnejše okolje in hišo v naravi. Mogoče nekje na podeželju meni zelo ljube Italije.
Na službenem področju pa bi rad, da bi slovenska marketinško-oglaševalska srenja – tako na agencijski strani kot tudi na strani znamk – še pogumneje stopila izven okvirjev in lastnih con udobja ter povabila več nadarjenih mladih talentov in umetnikov k snovanju kampanj.
Piše: Simona Kruhar Gaberšček
Objavljeno v reviji SaMMozavestno: