V svetu mode, kjer prevladujejo ogromne blagovne znamke in kompleksni oglaševalski stroji, je Simon Porte Jacquemus izstopal s svojo pristnostjo, minimalistično estetiko in mojstrskim obvladovanjem Instagrama. Njegova blagovna znamka Jacquemus je postala globalni fenomen, predvsem zaradi njegove sposobnosti ustvarjanja trendov in povezovanja z oboževalci. Kako mu je to uspelo, in katere lekcije lahko podjetja ter ustvarjalci vsebin povzamejo iz njegovega uspeha?
Vizualni storytelling, ki pripoveduje zgodbo
Jacquemus je svoj Instagram profil spremenil v vizualno mojstrovino. Njegove objave pripovedujejo zgodbe o francoskem podeželju, brezčasni eleganci in nostalgičnem čaru. Namesto klasičnih promocijskih objav Jacquemus prikazuje svet skozi prizmo svoje blagovne znamke, svet, kjer sončni zahodi osvetljujejo pastelne barve in kjer so modni kosi popolnoma ujeti v vsakdanje življenje.
Njegov profil ni le razstava izdelkov, temveč povabilo v njegov svet. Podjetja se lahko iz tega naučijo, da potrošniki želijo več kot le izdelek, želijo zgodbo, s katero se lahko povežejo.
Avtentičnost je ključna vrednota
V dobi, ko je avtentičnost postala valuta na družbenih omrežjih, Jacquemus izstopa s svojo iskrenostjo. Na svojem profilu ne deli zgolj profesionalnih fotografij, temveč tudi utrinke iz svojega osebnega življenja od svojih domačih trenutkov do zabavnih trenutkov iz zakulisja modnih revij.
Ta pristop mu omogoča, da ustvari občutek bližine in dostopnosti, kar je redko pri luksuznih blagovnih znamkah. Biti človeški, odprt in povezan s svojimi sledilci je eden od najboljših načinov za vzpostavljanje zvestobe blagovni znamkidanes.
Sodelovanje z vplivneži in skupnostjo
Jacquemus mojstrsko združuje mikroinfluencerje in zvezdnike v svojih kampanjah. Namesto, da bi sodeloval izključno z najbolj znanimi osebnostmi, pogosto izbira manjše ustvarjalce z močnimi skupnostmi. Na ta način ustvarja avtentične povezave, ki resonirajo z njegovim ciljnim občinstvom.
Poleg tega redno vključuje svoje oboževalce, na primer z repostanjem njihovih objav, v katerih nosijo njegove kose, ali z organizacijo dogodkov, kjer se lahko osebno srečajo z njim. Nikoli ne podcenjujte moči mikroinfluencerjev in vključevanja svoje skupnosti.
Minimalizem kot prepoznavna estetika
Jacquemusova estetika je preprosta, a zelo učinkovita. Njegove kampanje so vizualno čiste, brez nepotrebnih okraskov, kar omogoča, da moda zasije v svoji čisti obliki. Ta doslednost je ključna za gradnjo prepoznavnosti blagovne znamke.
Jacquemus nas uči, da ni pomembna zgolj kakovost izdelka, temveč tudi, kako ga predstavimo svetu. Njegova strategija, ki združuje umetnost, avtentičnost in skupnost, je navdihujoč primer za vse, ki želijo na družbenih omrežjih izstopati in povezati svojo blagovno znamko s srcem ljudi.
Piše: Eva Sorčan
Foto: DreamsTime