Jaguar piše novo poglavje

Jaguar piše novo poglavje: dramatična vizija prihodnosti z »Design Vision Concept«

Britanski Jaguar, sinonim za prefinjenost in avtomobilski luksuz, je s svojo najnovejšo potezo razburkal tako avtomobilske kot oblikovalske kroge. V ospredju te drzne transformacije je popolnoma nova identiteta znamke, ki odločno zre v prihodnost električne mobilnosti. Prvi korak v tej smeri je “Design Vision Concept” – konceptno vozilo, ki simbolizira novo Jaguarjevo obdobje.

Nov logotip in sloviti rebrand

Jaguar je 22. novembra predstavil minimalistični 30-sekundni video, ki je sprožil precej razprav. Namesto avtomobilov so bili v ospredju igralci, nova tipografija logotipa – »jaGUar« – in popolna odsotnost ikoničnega jaguarja. Simbol, ki je desetletja krasil motorne pokrove in utelešal moč ter eleganco, je zdaj le še spomin. Ta sprememba, del filozofije “Exuberant Modernism”, je bila po njihovih besedah nujna za preoblikovanje znamke v ultra-luksuzno ikono prihodnosti. Vse podrobnosti, ki vas zanimajo so predstavili tudi v videu.

Koncept »Design Vision«: Futurizem brez kompromisov

V naslednjem koraku je Jaguar razkril konceptno vozilo “Design Vision Concept”, ki ga ljubitelji že imenujejo “Type 00”. Gre za električni grand tourer brez zadnjega stekla in z radikalno obliko. Njegove široke zadnje linije, minimalističen dizajn in odsotnost klasičnih elementov, kot so zadnje luči, jasno kažejo, da Jaguar noče slediti konvencijam. Namesto tega si prizadevajo, da bi z novimi modeli postavili standarde prihodnje generacije luksuznih električnih avtomobilov.

Elektrifikacija in prestiž

Jaguarjeva električna prihodnost je ambiciozna. Prvi model nove linije, ki bo na voljo od leta 2026, bo imel doseg skoraj 700 km in moč več kot 575 konjskih moči. Cilj je konkurirati prestižnim znamkam, kot sta Porsche in Bentley, in dokazati, da Jaguar ostaja simbol razkošja in inovacij.

V pričakovanju prihodnosti

Čeprav so odzivi na Jaguarjevo drzno potezo mešani, je eno jasno: znamka se ne boji preizkušati novih meja. S preoblikovanjem vizualne identitete in uvajanjem vozil, kot je “Design Vision Concept”, Jaguar ambiciozno piše novo poglavje v svoji bogati zgodovini. Uradno razkritje koncepta, ki bo decembra na dogodku Miami Art Week, bo razkrilo še več podrobnosti o tem, kako si Jaguar zamišlja svojo prihodnost.

S to preobrazbo Jaguar ne stavi zgolj na trajnost – stavi na redefinicijo luksuza. Če bo znamka s to filozofijo prepričala svoje občinstvo, pa bo pokazal čas.

Piše: Eva Sorčan

Foto: Jaguar.com

Update cookies preferences