Lidl Slovenija in žito združila moči

S posebnim kruhom, poimenovanim »kruh chia roza oktober«, ki so ga zasnovali v Žitu in je sveže pečen naprodaj izključno v Lidlovi pekarni, skupaj podpirata Europo Donno − Slovensko združenje za boj proti raku dojk. 

Podjetji bosta od vsakega v oktobru prodanega hlebčka skupaj donirali 0,50 evra za podporo programu ROZA, ki ponuja psihosocialno podporo bolnicam, obolelim za rakom dojk in raki rodil ter njihovim bližnjim. Poleg tega pa bo z »roza« akcijo združenje Europa Donna Slovenija ozaveščalo kupce in zaposlene o raku dojk, najpogostejši obliki tega malignega obolenja žensk v razvitem svetu, ter o pomenu skrbi za zdravje in dobro počutje.

V Lidlu Slovenija so delovanje Združenja Europa Donna Slovenija podprli že desetič; o raku dojk ozaveščajo s kruhom na prodajnih mestih, preko Lidlovega letaka in družbenih omrežij podjetja. »Društvo Europa Donna bomo podprli s prodajo kruha chia roza oktober, o pomenu preventive ter aktivnega in hranozavestnega življenjskega sloga pa bomo javnost ozaveščali tudi s pomočjo Lidlovih ambasadorjev na družbenih omrežjih,« je povedala Metka Šilar Šturm, vodja področja za korporativne zadeve v Lidlu Slovenija. Direktor pekarstva v Žitu Rok Cankar, pa pravi, da je »letošnji kruh chia roza oktober sicer namenjen vsem tistim, ki cenijo polnovredne izdelke, ljubiteljem kruha s semeni in vsem, ki so privrženci aktivnega in zdravega življenjskega sloga.«