“Zaslužila si je to torbico.”

Ko preberemo ta naslov, gotovo pomislimo na prispevek, povezan z modo. No, temu ni tako. Večina ljudi ve, da uporaba družbenih omrežij ustvarja trende, ki lahko prispevajo k boljšemu vedenju, počutju, boljši skupnosti, ali pa so ponesrečeni.

Odprem aplikacijo TikTok in gledam video uporabnice Danaeshe Gonzalez, na katerem je napis »She deserved the purse«, kar v neposrednem prevodu pomeni »Zaslužila si je torbico«. Slika v ozadju prikazuje oddelek za dojenčke v trgovini, na polici zraven zdravil pa je torbica. Spodaj je zapisano: »Materi, ki se je izbrala zadnja, zaslužiš si svet, danes in vedno.« Ker me zanima ozadje, kliknem na komentarje, ki (običajno) pojasnijo, kaj se dogaja. Prvi komentar mi prižge luč v glavi: »Vsakič, ko vidim, da je pustila nekaj, kar je želela kupiti v oddelku za dojenčke, si želim, da bi lahko našla to mamo in ji kupila, kar si je želela,« je le en od komentarjev ene od uporabnic TikToka. Gre seveda za mame, ki na prvo mesto ne postavijo sebe, saj imajo otroka, ki morda kakšno stvar potrebuje bolj.

Tukaj se je vse začelo. Začel se je trend, ki vsekakor ni neuspešen. Ženske, predvsem mame, ki morda v preteklosti niso imele takšnih možnosti, kot jih imajo danes, so stopile skupaj. Z videi so sprožile val verižnih reakcij. Tiste, ki imajo danes to možnost, so se odpravile v trgovine, natančneje v oddelke za dojenčke in otroke, ter v škatle s plenicami, mlečno formulo, škatle za igrače položile, kar so bile zmožne. Ene so kupile darilne kartice, druge so v škatlah pustile denar, skoraj vse pa so pustile sporočilo. Vsaka svoje. Od mame za mamo.

Piše: Eva Sorčan