»Pot do vrha je večino časa polna ovir«

Po tri uspešne ženske in moške smo prosili, naj nam zaupajo, kdaj se počutijo najbolj samozavestni, kako premagujejo izzive na svoji poslovni poti in katere svoje želje bi še radi uresničili, eno vam predstavljamo danes digitalno.

Po tri uspešne ženske in moške smo prosili, naj nam zaupajo, kdaj se počutijo najbolj samozavestni, kako premagujejo izzive na svoji poslovni poti in katere svoje želje bi še radi uresničili, eno vam predstavljamo danes digitalno.

Rebecca Gliha, stilska svetovalka, vplivnica in model

Kdaj se počutite najbolj samozavestni in kaj za vas sploh pomeni samozavest?

Najbolj samozavestno se počutim, ko sem v stiku sama s sabo, ko pa to zaključim še z dobrim stajlingom, je to moj recept za uspeh. Po mojem mnenju te najbolj samozavestnega dela to, da se zavedaš svojih pozitivnih in negativnih lastnosti, ki jih znaš sprejeti kot del sebe. In da znaš tiste, ki so negativne, obrniti sebi v prid.

 Na kateri svoj osebni in poslovni dosežek ste najbolj ponosni?

Zelo sem ponosna sama nase in prav vsak poslovni dosežek ima svoje mesto v mojem srcu, ker je bil prelomnica v določenem obdobju mojega življenja. Gotovo pa sem najbolj ponosna na to, da nikoli nisem odnehala in da se še naprej borim.

Na kakšen način najpogosteje premagujete težavne izzive, pred katere vas postavlja življenje?

Korak za korakom, vsak dan nekaj z veliko mero potrpežljivosti in zavedanja, da je to sestavni del življenja, ki te na koncu dneva krepi. Predvsem pa z zavedanjem, da je pot do vrha večino časa polna ovir in da si na njej sam.

Katero od največjih želja bi si radi uresničili v bližnji prihodnosti?

Želela bi si, da moj projekt Stylecoach preraste v nekaj, kamor se posamezniki in posameznice vračajo, ko si želijo, da dober videz postane njihov način življenja.

Foto: osebni arhiv

Najbolj brano

V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Sorodne objave

Marketing Mercedesa že desetletja ne temelji le na avtomobilih, temveč na občutku, ki ga...

V prazničnem decembru 2025 je prestolnica romantike in svetlobe dobila novo epsko zimsko atrakcijo....

Leto 2025 je na Spotifyju pripadlo Bad Bunnyju. Platforma je ob objavi sezonskega pregleda...

V digitalnem svetu, kjer živimo med nenehnim scrollanjem, hitrimi kliki in instant vsebinami, se...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.