Skip to content
IZPOSTAVLJA
MM
O
BERE
MM
O
MM
ODNO
KOZ
MM
ETIKA
POSLUŠA
MM
O
KUHA
MM
O
PODKAST
IZPOSTAVLJA
MM
O
BERE
MM
O
MM
ODNO
KOZ
MM
ETIKA
POSLUŠA
MM
O
KUHA
MM
O
UŽIVA
MM
O
BIVA
MM
O
GLEDA
MM
O
MM
ARKETING
USTVARJA
MM
O
MM
REŽENJE
DELI
MM
O
PODKAST
Ostanite na tekočem
Prijavi se
Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.
Instagram
Facebook
Tiktok
Youtube
MM
ARKETING
Ste res dovolj vijolični?: Zakaj je »Purple Cow« postala največja marketinška metafora 21. stoletja
Predstavljajte si, da se peljete skozi neskončna polja krav. Vse so bele, črne ali pikaste. Lepo, a po dveh kilometrih komaj še dvignete pogled. Potem pa se vam pogled ustavi na čisto drugačni, vijolični namreč.
Nov modni dodatek z otroških polic? Poglejmo zakaj
V svetu, kjer se trendi v hipu selijo z otroških polic na Instagram profile slavnih, je Labubu morda najbolj nenavaden simbol nove modne obsedenosti.
Preizkusili smo kultni serum Estée Lauder Advanced Night Repair – in zdaj razumemo, zakaj mu prisegajo milijoni po svetu
Vse objave
MMARKETING
1
Ste res dovolj vijolični?: Zakaj je »Purple Cow« postala največja marketinška metafora 21. stoletja
Predstavljajte si, da se peljete skozi neskončna polja krav. Vse so bele, črne ali...
PREBERI VEČ
MMARKETING
,
DELIMMO
1
Nov modni dodatek z otroških polic? Poglejmo zakaj
V svetu, kjer se trendi v hipu selijo z otroških polic na Instagram profile...
PREBERI VEČ
KOZMMETIKA
,
MMARKETING
1
Preizkusili smo kultni serum Estée Lauder Advanced Night Repair – in zdaj razumemo, zakaj mu prisegajo milijoni po svetu
PREBERI VEČ
MMARKETING
,
DELIMMO
1
Diggit: odličen obisk, vrhunski program in nepozabno vzdušje
PREBERI VEČ
MMARKETING
,
KOZMMETIKA
1
REFY: Zgodba o britanski kozmetični znamki, ki je preoblikovala industrijo
Leta 2020 sta britanska vplivnica Jess Hunt in podjetnica Jenna Meek združili moči ter...
PREBERI VEČ
MMARKETING
,
UŽIVAMMO
1
Acqua di Parma: Stoletje italijanske elegance v steklenički
Zvesti svoji filozofiji povezovanja umetnosti, vonja in izkušnje, je Acqua di Parma letos v...
PREBERI VEČ
BEREMMO
,
MMARKETING
1
Coca-Cola in umetnost oglaševanja: kako je nastala popkulturna ikona
Če obstaja ena blagovna znamka, ki je skozi desetletja obvladala umetnost čustvenega nagovora množic...
PREBERI VEČ
KOZMMETIKA
,
MMARKETING
1
Gisou: Ko se čebelarstvo sreča z lepotno industrijo
Znamko Gisou je leta 2015 ustanovila Negin Mirsalehi, nizozemsko-iranska vplivnica in podjetnica. Njena zgodba...
PREBERI VEČ
NALOŽI VEČ OBJAV