Zakaj so »limited edition« kolekcije tako privlačne
Luksuzne modne znamke vse pogosteje sodelujejo z hotelirstvom, da ustvarijo ekskluziven merch, ki ga gostje ne kupijo samo kot spomin, temveč kot modni predmet s prestižnim predznakom.
Luksuzne modne znamke vse pogosteje sodelujejo z hotelirstvom, da ustvarijo ekskluziven merch, ki ga gostje ne kupijo samo kot spomin, temveč kot modni predmet s prestižnim predznakom. Air France je denimo lansiral oblikovano pižamo za potnike v La Première kabini, modne hiše kot Celine, FRAME in Christopher John Rogers pa sodelujejo pri dizajnu luksuznih capsule kolekcij za restavracije, plaže in festivalske lokacije.
Znane osebnosti kot katalizatorji luksuznega merch trga
Zvezdniki, kot Britney Spears sodelujejo z vrhunskimi modnimi znamkami za omejene merch kolekcije. Podjetje Balenciaga je njen podpis vključilo v linijo, ki zajema hoodije, baseball kape z zakovicami in “shrunk” majice, vse s Spearsinim podpisom in arhivskimi fotografijami.
Povezovanje z izkušnjo in kulturo
Poseben primer tega premika predstavlja Jacquemus, ki je v pariški Galeries Lafayette odprl kavarnico Café Citron. Poleg hrane in pijače je tam ponudil tudi izdelke z značilnim pečatom znamke, od keramičnih skodelic do majic in torb z logotipom. S tem je Simon Porte Jacquemus pokazal, da merch v luksuznem segmentu ni več omejen na oblačila, temveč lahko postane celovit lifestyle statement, ki povezuje modo, kulinariko in vsakdanje predmete v prepoznavno estetsko izkušnjo.
Merch omogoča luksuznim znamkam ustvarjanje čustvene vezi, tukaj ne gre več zgolj za prepoznavnost, pač pa tudi za izkušnje, pripadnost in status. Via pop-up trgovin v prestižnih turističnih destinacijah in omejene zaloge izdelkov kot so pižame za elite, se merch spremeni v simbol stila in kulture, menijo strokovnjaki. Zato je limited edition merch zdaj edinstvena izkušnja.