Ko logotip preseže le izdelek
V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del življenjskega sloga, ki se kaže v kavarni, cvetličarni ali celo v steklenički za vodo.
V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del življenjskega sloga, ki se kaže v kavarni, cvetličarni ali celo v steklenički za vodo. Znamke vse pogosteje prehajajo iz svoje osnovne industrije v svet izkušenj, kjer logotip ne označuje le produkta, temveč ustvarja vzdušje in občutek pripadnosti. Trije aktualni primeri to potrjujejo: slovenska EQUA, newyorški Aimé Leon Dore in francoski Jacquemus.
EQUA: logotip, ki spodbuja trajnostno navado
Slovensko podjetje EQUA je v zadnjem desetletju postalo sinonim za elegantne stekleničke in lončke za večkratno uporabo. Njihov prepoznaven logotip se je razvil v modni dodatek, ki ni namenjen zgolj hidraciji, ampak tudi izražanju življenjskega stila. EQUA izdeluje stekleničke iz nerjavečega jekla, stekla in BPA-brez plastike ter ponuja več kot sto različnih dizajnov.
Poseben poudarek so dobile tudi inovacije, kot je EQUA Smart, steklenička s senzorjem, ki uporabnika preko aplikacije opomni, kdaj je čas za nov požirek vode. Znamka tako s svojim logotipom združuje trajnost, tehnologijo in estetiko.
Aimé Leon Dore: ko kava postane modni dodatek
Newyorška znamka Aimé Leon Dore, znana po uličnem oblikovanju, je svojo identiteto prenesla tudi v kulinarični svet. Na Mulberry Street v New Yorku so odprli Café Leon Dore, prostor, kjer se estetika znamke povezuje s kulturo kave. Kavarna ni le dodatek kolekcijam, temveč živa manifestacija njihove filozofije, topline, skupnosti in brezčasne preprostosti.
Znamka je svojo prisotnost utrdila še z edinstvenim sodelovanjem z italijanskim proizvajalcem aparatov La Marzocco, s katerim so ustvarili espresso stroj v značilnih zelenih odtenkih in z logotipom Aimé Leon Dore. To partnerstvo je dokaz, da logotip lahko postane most med modo, dizajnom in vsakodnevnim ritualom.
Jacquemus: logotip kot arhitektura
Francoski oblikovalec Simon Porte Jacquemus je že večkrat pokazal, da njegovo razumevanje blagovne znamke presega klasično modno industrijo. V Seulu je odprl pop-up prostor Café Fleurs, ki združuje kavarno, cvetličarno in prodajalno. Prostor je zasnovan kot vizualna izkušnja, ki spominja na njegove ikonične torbice in minimalistične linije.
Logotip Jacquemus v tem primeru ne deluje kot znak na oblačilu, temveč kot del arhitekturne identitete, ki obiskovalcem ponuja doživetje znamke v popolnoma novi dimenziji, skozi kavo, cvetje in ambient.
Logotip = izkušnja
Primeri EQUA, Aimé Leon Dore in Jacquemus kažejo, da logotip ni več omejen na kos blaga ali embalažo. Postaja orodje za gradnjo izkušenj, ki povezuje produkt s čustvi, spomini in življenjskimi navadami. Ko znamke svoje ime postavijo v prostor, ki ga je mogoče okušati, vonjati ali doživeti, logotip preseže funkcijo prepoznavnosti, postane simbol pripadnosti.