Ko logotip preseže le izdelek

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del življenjskega sloga, ki se kaže v kavarni, cvetličarni ali celo v steklenički za vodo.

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del življenjskega sloga, ki se kaže v kavarni, cvetličarni ali celo v steklenički za vodo. Znamke vse pogosteje prehajajo iz svoje osnovne industrije v svet izkušenj, kjer logotip ne označuje le produkta, temveč ustvarja vzdušje in občutek pripadnosti. Trije aktualni primeri to potrjujejo: slovenska EQUA, newyorški Aimé Leon Dore in francoski Jacquemus.

EQUA: logotip, ki spodbuja trajnostno navado

Slovensko podjetje EQUA je v zadnjem desetletju postalo sinonim za elegantne stekleničke in lončke za večkratno uporabo. Njihov prepoznaven logotip se je razvil v modni dodatek, ki ni namenjen zgolj hidraciji, ampak tudi izražanju življenjskega stila. EQUA izdeluje stekleničke iz nerjavečega jekla, stekla in BPA-brez plastike ter ponuja več kot sto različnih dizajnov.

Poseben poudarek so dobile tudi inovacije, kot je EQUA Smart, steklenička s senzorjem, ki uporabnika preko aplikacije opomni, kdaj je čas za nov požirek vode. Znamka tako s svojim logotipom združuje trajnost, tehnologijo in estetiko.

Aimé Leon Dore: ko kava postane modni dodatek

Newyorška znamka Aimé Leon Dore, znana po uličnem oblikovanju, je svojo identiteto prenesla tudi v kulinarični svet. Na Mulberry Street v New Yorku so odprli Café Leon Dore, prostor, kjer se estetika znamke povezuje s kulturo kave. Kavarna ni le dodatek kolekcijam, temveč živa manifestacija njihove filozofije, topline, skupnosti in brezčasne preprostosti.

Znamka je svojo prisotnost utrdila še z edinstvenim sodelovanjem z italijanskim proizvajalcem aparatov La Marzocco, s katerim so ustvarili espresso stroj v značilnih zelenih odtenkih in z logotipom Aimé Leon Dore. To partnerstvo je dokaz, da logotip lahko postane most med modo, dizajnom in vsakodnevnim ritualom.

Jacquemus: logotip kot arhitektura

Francoski oblikovalec Simon Porte Jacquemus je že večkrat pokazal, da njegovo razumevanje blagovne znamke presega klasično modno industrijo. V Seulu je odprl pop-up prostor Café Fleurs, ki združuje kavarno, cvetličarno in prodajalno. Prostor je zasnovan kot vizualna izkušnja, ki spominja na njegove ikonične torbice in minimalistične linije.

Logotip Jacquemus v tem primeru ne deluje kot znak na oblačilu, temveč kot del arhitekturne identitete, ki obiskovalcem ponuja doživetje znamke v popolnoma novi dimenziji, skozi kavo, cvetje in ambient.

Logotip = izkušnja

Primeri EQUA, Aimé Leon Dore in Jacquemus kažejo, da logotip ni več omejen na kos blaga ali embalažo. Postaja orodje za gradnjo izkušenj, ki povezuje produkt s čustvi, spomini in življenjskimi navadami. Ko znamke svoje ime postavijo v prostor, ki ga je mogoče okušati, vonjati ali doživeti, logotip preseže funkcijo prepoznavnosti, postane simbol pripadnosti.

Najbolj brano

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

V času, ko zdi se, da uspemo le, če smo glasni, obstajajo ženske, ki...

Sorodne objave

Documents Parfumes, luksuzna kitajska parfumska znamka, je zrasla v zgled modnega in kulturnega vpliva....

Naš današnji gost je Mark Vlahovič. Svojo pot je začel kot ustvarjalec vsebin in...

Francoska modna hiša Louis Vuitton je po letih nianse vstopila v kategorijo ličil z...

Pred septembrom bo Ljubljana Festival ponudil raznolike dogodke, od simfoničnih koncertov in opernih arij...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.