Bella Hadid in Orebella: Nova definicija luksuzne dišave
Bella Hadid, ena najbolj prepoznavnih supermodelov na svetu, je leta 2024 lansirala svojo blagovno znamko dišav Orebella v ZDA. Zdaj pa je znamko predstavila še v Združenem kraljestvu.
Bella Hadid, ena najbolj prepoznavnih supermodelov na svetu, je leta 2024 lansirala svojo blagovno znamko dišav Orebella v ZDA. Znamka je hitro pridobila pozornost zaradi svoje edinstvene formule in osebnega pristopa Hadidove. Orebella je znana po svoji brezalkoholni, bi-fazni formuli, ki združuje eterična olja in negovalne sestavine, kar pomeni, da dišava ne le diši, ampak tudi neguje kožo.
Osebni dotik za blagovno znamko
Grammyji so že dolgo več kot le podelitev glasbenih nagrad, so spektakel, ki narekuje tudi modne trende za prihajajoče leto. Letošnja rdeča preproga ni razočarala. Od drzne vintage renesanse, ki jo je vodila Taylor Swift, do razbijanja spolnih modnih norm, ki sta ga predstavljala Billie Eilish in Troye Sivan, Grammyji 2025 so ponudili nekaj za vsak okus.
Osebni dotik za blagovno znamko
Hadidova je priznala, da je zaradi svoje občutljivosti na tradicionalne parfume želela ustvariti nekaj, kar bi bilo prijazno do kože in hkrati luksuzno. Osebna vpletenost v razvoj izdelkov in osredotočenost na čustveno povezavo z vonjem sta ključna elementa Orebelle. Znamka spodbuja uporabnike, da skozi vonj raziskujejo svojo osebno auro in notranji svet.
Globalna širitev z inovativnim marketingom
Po uspešnem lansiranju v ZDA je Orebella 15. maja 2025 debitirala v Združenem kraljestvu z ekskluzivnim dogodkom v londonski veleblagovnici Selfridges. Dogodek je vključeval interaktivni pop-up, kjer so obiskovalci lahko raziskovali svojo osebno auro in prejeli personalizirane izkušnje ter ekskluzivna darila. Ta pristop k marketingu poudarja pomen izkustvenega doživetja in osebne povezanosti z blagovno znamko.
Kaj pa prihodnost?
Hadidova načrtuje nadaljnjo mednarodno širitev Orebelle, pri čemer ostaja zavezana misiji ustvarjanja izdelkov, ki združujejo lepoto, dobro počutje in osebno izražanje. Znamka se osredotoča na premišljen in namenjen pristop k rasti, kar pomeni, da bo vsaka nova širitev skrbno načrtovana in usklajena z vrednotami Orebelle.
Orebella predstavlja sodoben pristop k luksuznim dišavam, kjer se estetika, dobro počutje in osebna zgodba prepletajo v edinstveno izkušnjo. Bella Hadid je s svojo vizijo in predanostjo ustvarila blagovno znamko, ki ne le diši, ampak tudi pripoveduje zgodbo in spodbuja uporabnike k raziskovanju sebe.