„Bi kupili kosmato ogledalo?“: Ko športnik vstopi v svet notranje opreme

Ko pomislite na superzvezdnika Ameriškega nogometa, verjetno ne pričakujete, da bo zamenjal svojo znanost z žogo v roki za oblikovanje pohištva, obenem pa predstavil … kosmato ogledalo.

Ko pomislite na superzvezdnika Ameriškega nogometa, verjetno ne pričakujete, da bo zamenjal svojo znanost z žogo v roki za oblikovanje pohištva, obenem pa predstavil … kosmato ogledalo. A ravno to je naredil Stefon Diggs in s tem nas spodbuja, da razmislimo o meji med uporabnim pohištvom in konceptualno umetnostjo.

Od igrišča do oblikovalnic: Diggs in njegova pot do pohištva

Stefon Diggs, znan kot vrhunski wide receiver NFL-a, je v zadnjih letih razširil svojo identiteto onkraj športnih dosežkov. Leta 2022 je ustanovil modno linijo Liem, v kateri izraža svojo vizijo estetike, udobja in individualnosti.  

A Liem je bil šele začetek, konec leta 2025 je Diggs razkril svojo novo, precej nepričakovano vlogo: oblikovalec luksuznega pohištva z lastnim imenom. Njegova znamka za pohištvo se imenuje SI VIS PACEM, latinska fraza, ki pomeni »če hočeš mir«.  

SI VIS PACEM ni masovna znamka pohištva; gre za premišljeno, ekskluzivno zbirko, ki naj bi sporočala mir, zavetje in osebni prostor. Diggs je sam pojasnil, da želi ustvariti »funkcionalne umetnine«. Predmete, ki niso le uporabni, temveč nosijo čustveno in estetsko vrednost.  

Kosmato ogledalo in druge ekstravagantne kreacije

Med izpostavljenimi kosi iz prve kapsule SI VIS PACEM so, poleg skulpturalnih kavčev, stolov in miz, tudi »fur-wrapped« (torej ovita v krzno) prostoročno oblikovana ogledala. Ti kosi so namenjeni kot izjave ali umetniški elementi, ki presegajo funkcijo običajnega ogledala.  

Ob lansiranju je Diggs dejal, da si želi, da bi njegovi izdelki ustvarili občutek doma, topline in miru, da bi prostor postal nekakšno zatočišče. “SI VIS PACEM je res odraz te želje. Najbolj sem miren, ko sem v prostoru, ki sem ga sam ustvaril in to želim deliti z drugimi,” je dejal.  

Ideja za kosmato ogledalo morda deluje nenavadno. A prav ta drzna izbira poudarja, da SI VIS PACEM ni klasičen pohištveni brand. Gre za premik v razumevanju pohištva: ne kot nujnega, ampak kot umetniškega, izraznega objekta. Krznen okvir v kombinaciji z odsevom pomaga ustvariti atmosfero, toplino, taktilnost, luksuz, a tudi provokacijo: ogledalo kot mešanica glasu preteklosti, glamurja in domače intime.

Kako se ta poteza ujema z novim trendom: ko športniki prehajajo v svet dizajna

Diggs ni edini športnik ali slavna oseba, ki se loteva oblikovanja, mode ali umetnosti, vendar je njegov pristop precej drugačen od bolj običajnih potez (oblačila, obutev, športna oprema). SI VIS PACEM ni poskus kapitalizacije prepoznavnega imena, ampak, kot sam poudarja, izraz osebne vizije in identitete.  

Pred tem je Diggs sodeloval z uglednim francoskim pohištvenim studiem Paulin (t.j. Paulin Paulin Paulin). Njuno skupno delo so razstavljali med Miami Art Week-om, kar je služilo kot priprava na lastno znamko.  

Najbolj brano

Insiderski pogled v zgodovino, elito in skrivnosti alpske ikone....

Damiani je ena najbolj prepoznavnih italijanskih draguljarskih hiš, ki že stoletje gradi svojo identiteto...

V digitalnem svetu, kjer živimo med nenehnim scrollanjem, hitrimi kliki in instant vsebinami, se...

Jacquemus in Nike sta ponovno združila moči in tokrat dobesedno segla više kot kadarkoli...

Sorodne objave

V srcu Pariza, na eleganten način skrit med drevoredi avenije Champs-Élysées, stoji kino, ki...

V Medicinski estetiki Artisana je v teh decembrskih dnevih nenavadno živahno. Ne zaradi gneče,...

Serija Stranger Things se po skoraj desetletju končuje in s tem zaključuje eno najbolj...

Hollywood pretresa največji medijski premik desetletja: Netflix naj bi v 82,7 milijarde dolarjev vrednem...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.