Bili smo na drugem rojstnem dnevu DNA WHITENING: razkrivamo vse podrobnosti

DNA WHITENING, vodilna blagovna znamka na področju kozmetičnega beljenja zob, je z ekskluzivnim praznovanjem in dvodnevnim dogajanjem v Hotelu Lone, v Rovinju obeležila svojo drugo obletnico.

DNA WHITENING, vodilna blagovna znamka na področju kozmetičnega beljenja zob, je z ekskluzivnim praznovanjem in dvodnevnim dogajanjem v Hotelu Lone, v Rovinju obeležila svojo drugo obletnico. Od ustanovitve je DNA WHITENING hitro postalo zaupanja vredno ime, znano po svojih inovativnih, učinkovitih in varnih rešitvah za beljenje zob. Z zavezanostjo k zagotavljanju ne samo lepih nasmehov, ampak predvsem zdravih, pa že od samega začetka sodelujejo z blagovno znamko Curaprox, ki velja za vodilno na področju ustnega zdravja in higiene. “Lep zob je predvsem zdrav zob, zdravi zobje pa naredijo lep nasmeh.”

 “Navdušeni smo, da sama že deset, v taki obliki pa dve leti pomagam ljudem doseči bolj bel in samozavesten nasmeh, ki si ga zaslužijo”;, je dejala Maša Matavš, ustanoviteljica. “Naše poslanstvo je omogočiti cenovno dostopno beljenje zob, ki pa je v prvi vrsti predvsem varno za zobe in sklenino. Neinvazivno in brez  stranskih učinkov. V zadnjih dveh letih smo bili priča neverjetni rasti in podpori naših strank. Zato bi se ob tej priložnosti zahvalila vsem, ki nam zaupate svoj nasmeh.”

Dogodek je požel veliko naklonjenosti na družbenih omrežjih, mi pa razkrivamo vse podrobnosti organizacije. Zasnovan je bil kot potovanje, ki je povezalo najbolj znane vplivneže in novinarje. Zanimivo je, da so dekleta vedela le končno destinacijo. Vse ostalo pa je bilo presenečenje. Dogodek, ki je bil organiziran v Rovinju, je trajal dva dni in gostje so imeli priložnost skozi različne aktivnosti izkusiti življenjski slog in sporočilo DNA WHITENING. Ekipa se je skupaj s sodelavci zadnjih šest mesecev trudila za organizacijo in zagotavljanje nepozabne izkušnje.

Ob prihodu so prevzeli najnovejše avtomobile znamke MG, s katerimi so se odpravili na obalo, v prelep ambient restavracije Capra, kjer so doživeli posebno gastronomsko doživetje. Ob prihodu v Hotel Lone je bila organizirana Curaprox delavnica, kjer so se udeleženci zabavali, skrbeli za svoje zobe, hkrati pa pridobili znanje o ustrezni ustni higieni. Posebej bi izpostavili večerjo, ki je zaključila dogodek z praznovanjem 2. rojstnega dne. Elegantne obleke, ki so jih gostje nosili, so se odlično vklopile v ambient hotela, ki je znan po svoji elegantni zasnovi. Drugi dan se je začel z uro jutranje telovadbe v športnih oblačilih znamke SWY. Sledil je bogat zajtrk in razvajanje v hotelskem wellnessu Grand Park Hotel Rovinj. Vse udeležence so pričakali darilni paketi blagovnih znamk Curaprox, Swy, Samsonite, Clinique, Estee Lauder, Pupa Milano, Milani, Women’secret, Bruno Banani, Vitaminwell in Notus.

Foto: Nejc Pernek

Najbolj brano

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

V času, ko zdi se, da uspemo le, če smo glasni, obstajajo ženske, ki...

Sorodne objave

Poletje je čas sprostitve, dolgih večerov in dneva, ki ga pogosto narekuje bolj spontan...

Miley Cyrus je postala prvi uradni obraz modne hiše Maison Margiela, kar predstavlja pomemben...

V ljubljanskih Križankah smo avgusta doživeli dolgo pričakovani prvi nastop avstralskega elektropop dvojca Empire...

Eden največjih muziklov vseh časov, Nesrečniki (Les Misérables), bo v začetku septembra zasijal tudi...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.