Cartierova nova globalna kampanja: panter kot osrednji simbol

Cartier je predstavil svojo najnovejšo mednarodno kampanjo. Kot glavno ikono je ponovno izpostavi legendarnega panterja.

Cartier je predstavil svojo najnovejšo mednarodno kampanjo. Kot glavno ikono je ponovno izpostavi legendarnega panterja. Ta že več kot stoletje trajajoči simbol, ki je prvič zaživel leta 1914, je znova zaživel z močjo, eleganco in moderno interpretacijo slavne tradicije.

Panter kot ikonični alter ego

Panter je pri Cartieru več kot le okras. Zasnovala ga je Jeanne Toussaint, imenovana tudi “La Panthère”, že v začetkih svoje kreativne kariere pri znamki. S svojim vplivom in vizijo je oblikovanje panterja razvila še globlje in tridimenzionalno, z broškami, zapestnicami in časomeri, pogosto okrašenimi z diamanti, bermudom ali oniksom.

Spektakel v urbanih središčih

Kampanja se razprostira po svetovnih prestolnicah: od Tokia, Pariza, Šanghaja, Seula, Londona do Las Vegasa, kjer je panter animiran in tridimenzionalen, prikazan v monumentalnih formatih na fasadah, zaslonih ali celo znotraj Sphere kupole.

Kritiki opisujejo ta pojav kot kulturni performans, ki presega tradicionalni oglaševalski moment. Panter “ne kriči; opazuje, stopa, se pojavi,” pravi opis na strani, ki poudarja, da gre za srečanje z močjo in prisotnostjo, ki ostane v spominu.

Integracija digitalnega in fizičnega

Del kampanje je tudi digitalna interaktivnost. Lokacije vključujejo QR-kodo, ki omogoča tridimenzionalno izkušnjo panterja na digitalnem nivoju, kar ustvarja sinergijo med resničnim pojavom in spletno interaktivnostjo.

Dediščina in njena sodobna interpretacija

Kampanja ni le praznovanje preteklosti, temveč tudi njene reinterpretacije: v panterju prepoznavamo povezavo med krojaštvom, časomerjem in ekstravagantno umetnostjo. Nastanek kampanje izpostavlja njegovo evolucijo, od ročno ustvarjenega nakita, časomera do velikega umetniškega performansa na ulicah mest.

Najbolj brano

V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Sorodne objave

Cartier je v najnovejši globalni praznični kampanji ponovno dokazal, da razume moč zgodbe, emocij...

Hotel Boka, skrit dragulj tik ob smaragdni Soči, pod mogočnim slapom Boka, predstavlja svojo...

Dr. Katarina Vujkovac je plastična, estetska in rekonstruktivna kirurginja, znana po izjemni natančnosti in...

Jacquemus je znova dokazal, da moda ni le estetika, ampak tudi zgodba, čustvo in...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.