Skip to content
IZPOSTAVLJA
MM
O
BERE
MM
O
MM
ODNO
KOZ
MM
ETIKA
POSLUŠA
MM
O
KUHA
MM
O
PODKAST
IZPOSTAVLJA
MM
O
BERE
MM
O
MM
ODNO
KOZ
MM
ETIKA
POSLUŠA
MM
O
KUHA
MM
O
UŽIVA
MM
O
BIVA
MM
O
GLEDA
MM
O
MM
ARKETING
USTVARJA
MM
O
MM
REŽENJE
DELI
MM
O
PODKAST
Ostanite na tekočem
Prijavi se
Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.
Instagram
Facebook
Tiktok
Youtube
DELI
MM
O
Najbolj medena trgovinica v centru Ljubljane: Medex odpira vrata tradiciji, znanosti in najbolj sladkim darilom sezone
»Grem v Miklošičevo, a kaj rabiš?« To je stavek, ki ga zaposleni v Medexu po besedah direktorice marketinga Mete Gvardjančič slišijo skoraj vsak dan. Miklošičeva, kot trgovinici v centru Ljubljane pravijo kar ljubkovalno, je majhen, a izjemno srčen prostor, kjer se po njenih besedah “uteleša Medexov slogan Moč čebel. Dokazi znanosti.”
Heinz je presenetil s kampanjo, ki je paradižnike spremenila v olimpijce
Kitajska se letos pripravlja na enega največjih športnih dogodkov v državi, National Games 2025, ki bodo med 9. in 21. novembrom potekale v regiji Guangdong - Hong Kong - Macao. Čeprav Heinz ni uradni sponzor iger, je priložnost izkoristil na povsem nepričakovan, vizualno osupljiv in izjemno domiseln način. V sodelovanju s kreativno agencijo Heaven & Hell Shanghai je ustvaril kampanjo, ki je v trenutku postala pogovor dneva v kitajskem oglaševalskem svetu.
Nova Argeta Exclusive je divja po naravi: Mojmir Šiftar ustvaril prekmursko zgodbo v mali črni dozi
V ljubljanskem studiu Viba filma je zaživela nova kulinarična zgodba prestižne linije Argeta Exclusive. Blagovna znamka, ki od leta 2009 združuje vrhunsko gastronomijo in dostopnost, je letos dobila svojo trinajsto podpisano kreacijo, tokrat izpod rok chefa Mojmirja Šiftarja, enega najbolj prepoznavnih mladih kuharskih talentov pri nas.
Vse objave
DELIMMO
,
IZPOSTAVLJAMMO
1
Najbolj medena trgovinica v centru Ljubljane: Medex odpira vrata tradiciji, znanosti in najbolj sladkim darilom sezone
»Grem v Miklošičevo, a kaj rabiš?« To je stavek, ki ga zaposleni v Medexu...
PREBERI VEČ
MMARKETING
,
DELIMMO
1
Heinz je presenetil s kampanjo, ki je paradižnike spremenila v olimpijce
Kitajska se letos pripravlja na enega največjih športnih dogodkov v državi, National Games 2025,...
PREBERI VEČ
DELIMMO
,
KUHAMMO
1
Nova Argeta Exclusive je divja po naravi: Mojmir Šiftar ustvaril prekmursko zgodbo v mali črni dozi
V ljubljanskem studiu Viba filma je zaživela nova kulinarična zgodba prestižne linije Argeta Exclusive....
PREBERI VEČ
DELIMMO
,
MMARKETING
1
Erewhon predstavlja: »Mint Condition Smile« smoothie z okusom mete
Luxuzna kalifornijska veriga z zdravo prehrano Erewhon je 1. novembra 2025 začela ponujati povsem...
PREBERI VEČ
DELIMMO
,
MMODNO
1
SLAVSOCKS PREDSTAVLJA: TURBO GAS GLAMUR
“Turbo” je nekdaj pomenilo moč, kvaliteto, nekaj, kar dela brez premora. Danes je razvoj...
PREBERI VEČ
MMARKETING
,
DELIMMO
1
IKEA: Ko oglaševanje postane zgodba o domu, ne o pohištvu
V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...
PREBERI VEČ
DELIMMO
,
IZPOSTAVLJAMMO
1
PUMA v Los Angelesu odprla prostor, kjer se ideje gibljejo hitreje
V središču West Hollywooda je športna znamka PUMA odprla svoj novi PUMA Studio, dvonadstropni...
PREBERI VEČ
DELIMMO
,
MMARKETING
1
Kako je Kylie Jenner prodala iluzijo milijardnega imperija
Ko je Kylie Jenner leta 2016 lansirala svojo prvo linijo ličil, svet ni vedel,...
PREBERI VEČ
NALOŽI VEČ OBJAV