Diggit: odličen obisk, vrhunski program in nepozabno vzdušje

Konferenca DIGGIT je znova upravičila sloves vodilnega dogodka s področja digitalnega marketinga in komuniciranja pri nas. V središču dogajanja so se zbrali odlični govorci in radovedni udeleženci, teme pa so se vrtele predvsem okoli umetne inteligence.

Španski borci so že zgodaj zjutraj pokali po šivih, po prvi kavici in zajtrku, za katerega so poskrbeli sponzorji, pa so obiskovalci prisluhnili domačim in tujim govorcem. Organizatorji smo tudi letos pripravili skrbno izbran program, ki je vključeval aktualne teme z digitalnega področja, med katerimi je očitno (še vedno) najbolj vroča tema umetna inteligenca. Ta sicer napreduje, a še vedno je »naravna inteligenca« tista, ki je najbolj pomembna, se je strinjala večina.

Poleg strokovnega dela konference in praktičnih delavnic, ki so bile odlično sprejete, DIGGIT ostaja tudi prostor za sproščeno mreženje, izmenjavo izkušenj in nova partnerstva, za kar je bilo dovolj časa na druženju po dogodku, ob zaključku dogodka pa smo se vsi strinjali: DIGGIT je prostor, kjer se srečujejo ideje, tehnologija in ljudje. In če sodimo po letošnjem uspehu, je prihodnost digitalne stroke v Sloveniji v dobrih rokah.

Najbolj brano

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

Sorodne objave

V svetu, kjer luksuz pogosto pomeni status, pa ne vedno tudi trajnost, je v...

Nova kampanja “Iconic Never Gets Old” v ospredje postavlja starejše ženske in redefinira pojem...

Ko je lansiral Free Game, spletno platformo, ki korak za korakom razkriva proces gradnje...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.