Documents Parfumes: Kitajska parfumska znamka, ki osvaja z inovativnim marketingom

Documents Parfumes, luksuzna kitajska parfumska znamka, je zrasla v zgled modnega in kulturnega vpliva. Z izjemnim občutkom za trženje, estetsko poglobljeno identiteto ter nevsiljivo inovativnostjo.

Documents Parfumes, luksuzna kitajska parfumska znamka, je zrasla v zgled modnega in kulturnega vpliva. Z izjemnim občutkom za trženje, estetsko poglobljeno identiteto ter nevsiljivo inovativnostjo.

Beg iz množice: "Bold Zen" estetika in ritualni prostori

Znamka je bila ustanovljena leta 2021 s strani Zhaorana Menga, nekdanjega direktorja Nudake China. Documents Parfumes zaznamuje avantgardni pristop: izloča se iz klasičnega e‑commerce modela in se raje osredotoča na ritualne izkušnje, v njihovih objektih, kot je konceptualna trgovina Night Temple na ulici Huaihai v Šanghaju, navdihuje s “Zen in cool” atmosfero, ki jo ocenjujejo predvsem urbane generacije, kot so Gen Z.

Vonj po kulturi: surovine, parfumisti, zgodba

Documents Parfumes se pri svoji izbiri sestavin in kompozicijah opira na elemente tradicionalne kitajske kulture.Vključuje note, kot so zvezdasti janež, magnolija yulan, orešček in kumina. Pri razvoju vonjev sodelujejo priznani parfumisti, kot so Yann Vasnier, Shyamala Maisondieu, Nanako Ogi, Ane Ayo, Popeye Chan, Richard Yu, in drugi.

Finančna podpora in globalna vizija

Marca 2024 je Ushopal Group, vodilno kitajsko podjetje v segmentu luksuzne lepote, vodilo novo financiranje za znamko Documents. Ta poteza je začrtala pot širjenju na globalni ravni ter okrepila estetski potencial in operativno delovanje znamke.

Še prej, septembra 2022, je L’Oréal China preko svojega investicijskega sklada (Shanghai Meicifang Investment) kupil manjši delež v znamki Documents, del širše strateške naložbe v kitajsko industrijo lepote.

Lokalni parfumi z globalno ambicijo

Polet trga parfumov na Kitajskem je strm, vrednost tržišča naj bi se do leta 2025 povečala na 30 milijard RMB (približno 4,3 milijarde ameriških dolarjev). Documents Parfumes skupaj z drugimi lokalnimi znamkami v novi generaciji uspešno izkorišča kulturni čut, naravne sestavine in izkušnjo, prilagojeno urbanim potrošnikom.

Najbolj brano

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

V času, ko zdi se, da uspemo le, če smo glasni, obstajajo ženske, ki...

Sorodne objave

Naš današnji gost je Mark Vlahovič. Svojo pot je začel kot ustvarjalec vsebin in...

Francoska modna hiša Louis Vuitton je po letih nianse vstopila v kategorijo ličil z...

Pred septembrom bo Ljubljana Festival ponudil raznolike dogodke, od simfoničnih koncertov in opernih arij...

Francoska modna hiša Lacoste je tik pred letošnjim US Openom 2025 predstavila eno najbolj...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.