Dr. Martens nostalgično oživel svoj kafič: kultna znamka ponovno odprla Doctor’s Orders Café v novi londonski trgovini

Zadnje odprtje trgovine Dr. Martens v središču Londona ni bilo zgolj modna premica, gre za premišljeno reinterpretacijo zgodovine, kulture in skupnosti, kjer klasična čevljarna prehaja v prostor za druženje, kreativnost in nostalgijo.

Zadnje odprtje trgovine Dr. Martens v središču Londona ni bilo zgolj modna premica, gre za premišljeno reinterpretacijo zgodovine, kulture in skupnosti, kjer klasična čevljarna prehaja v prostor za druženje, kreativnost in nostalgijo. Novi dve-etažni flagship na 39 Brewer Streetu v okrožju Soho v Londonu združuje prodajo kultnih čevljev, unikatne izdelke in kar je najbolj presenetljivo: novembra 2025 znova odprti kafič pod imenom Doctor’s Orders Café, ki navdušuje ljubitelje znamke in nostalgike pod ena streho. 

Dr. Martens je sicer že leta 1994 odprl šestnadstropno osrednjo trgovino v londonskem okrožju Covent Garden, to je bil v tistem času eden velikih korakov znamke iz čevljarne v modni imperij. V tej zgodnji inkarnaciji je bila trgovina več kot le prodajno mesto, prodajali so obutev, modne dodatke, pa tudi stvari, ki so presegale čisto funkcionalnost. Današnja obnova te ideje je hkrati poklon preteklosti in korak proti prihodnosti: Doctor’s Orders Café je ne le hommage preteklemu času, ampak tudi nova definicija doživetja za uporabnike Dr. Martens. Prostor, kjer se moda, kultura, skupnost in vsakdan združijo.

Ob vstopu v trgovino opazimo premišljen dizajn, ki črpa iz bogate vizualne zgodovine znamke in britanske urbane kulture. Materiali, stari les, reciklirane cevi, usnjeni detajli iz tovarn, ploščice, kot iz londonskega metroja, skupaj s pohištvom in ambientom ustvarjajo topel, surov, a kultiviran prostor, ki deluje kot hibrid med čevljarnico, galerijo, lokalom in stilskim klubom. Doctor’s Orders Café ni le kava in sendvič; hrano in pijačo zagotavljajo lokalna neodvisna podjetja, kot sta Dusty Knuckle Bakery in Luminary Bakery, kar daje prostoru avtentičnost in pristnost. 

Novost niso samo sendviči. Trgovina združuje celotno paleto: od ikonike, kot sta modela 1460 in 1461, do najnovejših kolekcij, omejenih izdaj in sodelovanj. Zgrajena je kot ‘beacon’ ali signal znamke, njene zgodovine, njenega poslanstva. Poleg prodaje nudi bar za popravila in kustomizacijo čevljev, redne sodelovanja z obrtniki (“crafters in residence”), prostor za kulturne dogodke, glasbo, umetnost in druženje. 

Zakaj je tak koncept relevanten prav zdaj?

Ker Dr. Martens, kot sam izpostavlja ob odprtju, s to trgovino in kavarnico skuša združiti predanost dejanskemuuporabniku s skupnostjo in kreativnostjo. V času, ko je retail (tudi modni) pod pritiskom spletne prodaje in hitrih trendov, ponujanje izkušnje, ambienta in zgodbe postaja neprecenljivo. Novi Soho flagship kaže, da modna znamka ne išče le transakcij, ampak želi graditi skupnost, pripadnost in kulturo.

Za vse, ki jih zanima, kje se moda dotakne vsakdanjosti, a ostane zvest značaju in dediščini, novi londonski kotiček Dr. Martens predstavlja pomemben mejnik.

Najbolj brano

V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Sorodne objave

V današnji epizodi podkasta SaMMozavestno smo poklepetali s priznanim chefom Igorjem Jagodicem. Kaj v...

Jacquemus in Nike sta ponovno združila moči in tokrat dobesedno segla više kot kadarkoli...

Včeraj smo se podali v SiTi Teater BTC v Ljubljani, ob 25-letnici gledališkega odra...

Acqua di Parma, ikonična italijanska hiša parfumerije, je ustvarila enega svojih najbolj fascinantnih in...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.