Empire of the Sun v Križankah: sanjsko popotovanje skozi glasbo in vizualno ekstazo

V ljubljanskih Križankah smo avgusta doživeli dolgo pričakovani prvi nastop avstralskega elektropop dvojca Empire of the Sun, ki ga je organiziral Kino Šiška.

V ljubljanskih Križankah smo avgusta doživeli dolgo pričakovani prvi nastop avstralskega elektropop dvojca Empire of the Sun, ki ga je organiziral Kino Šiška. Dogodek je prinesel vse tisto, kar smo od legendarnega dua pričakovali, sanjave zvočne krajine, barvite melodije in vizualno predstavo, ki je občinstvo popeljala v drug svet.

Avstralska prvaka electropopa sta občinstvo navdušila z raznoliko mešanico synth-popa in dance-rocka, ki ju je pred več kot petnajstimi leti ponesla med največja imena svetovne glasbene scene. Že z debitantskim albumom Walking on a Dream sta osvojila poslušalce, globalni uspeh pa so prinesli hiti, kot sta istoimenska skladba Walking on a Dream in We Are the People, ki sta zazvenela tudi v Križankah.

Njun koncert je bil dokaz, zakaj veljata za enega najbolj spektakularnih glasbenih dogodkov na svetu. Občinstvo je doživelo dovršene kostume, avantgardno odrsko zasnovo in osupljive vizualne efekte, ki so združili glasbo, umetnost in gledališče v edinstveno celoto.

Po ustvarjalnem premoru sta Empire of the Sun lani zmagoslavno predstavila svoj četrti studijski album Ask That God, ki so ga številni kritiki pohvalili zaradi bogate produkcije in tematske globine. Novi material je na odru zaživel ob boku starejših uspešnic, kar je ustvarilo popolno ravnovesje med nostalgičnim vračanjem h koreninam in svežim raziskovanjem novih zvočnih obzorij.

Večer so odprli Roi Turbo, londonski bratski dvojec iz Cape Towna. Ben in Conor McCarthy sta s svojo žanrsko drzno kombinacijo disca, funka, housa in rocka občinstvo ogrela s sproščenim, a energičnim nastopom. Njun hipnotični disco in visoko-oktanski dance-pop sta bila idealen uvod v spektakel, ki je sledil.

Foto: Maša Pirc/arhiv Kino Šiška

Najbolj brano

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

Sorodne objave

V svetu, kjer luksuz pogosto pomeni status, pa ne vedno tudi trajnost, je v...

Nova kampanja “Iconic Never Gets Old” v ospredje postavlja starejše ženske in redefinira pojem...

Ko je lansiral Free Game, spletno platformo, ki korak za korakom razkriva proces gradnje...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.