Hermès v New Yorku: Vstopite v eleganten svet “Mystery at the Groom’s”
Ko so obiskovalci 19. junija stopili skozi vrata Pier 36 v Lower Manhattan, jih je preplavil občutek, da so vstopili v skrivnostno francosko posestvo, kjer zgodba še ni zaživela, ampak je živela prav tu. Hermès je razkril svoje novo interaktivno doživetje, imenovano “Mystery at the Groom’s”, po uspehu, ki se je začel konec leta 2023 v Šanghaju. Tokrat je serija razgibana med 18. in 29. junijem, ko so se obiskovalci lahko vsak dan podali po sledeh izginulih Hermèsovih konjev, brezplačno in brez rezervacij (walk-in, po načelu “first come, first served”) .
Udeleženci in vzdušje
Kljub vročemu poletnemu dnevu smo v preddverju opazili obiskovalce vseh starosti, od modnih navdušencev, družin, parov, do vplivnežev s kamero v roki. Obiskovalci so si na vhodu vzeli Hermèsovo napravo, nekakšen digitalni pripomoček, s katerim so prejeli namige o skrivnosti.
Tudi novinarji, kreativci in modna elita čikajo v vrsti. Nekateri so fotografirali detajle starih kočij, drugi so že iskali prvi skriti konjski kamenček, vse skupaj je dajalo občutek ekskluzivne avanture, skoraj igranega laboratorija modre krvi.
Kako je potekala skrivnostna avantura
Hermès vas s pomočjo “detekcijske naprave” usmerja med premišljeno oblikovanimi sobami, ki odsevajo tradicijo in veščino modne hiše. Vsaka soba predstavlja prizorišče: nekoč stajniški del posestva, okrašene predel za oblačila, pa tudi kabinet z drobnimi sledmi, od Hermèsove torbice, ki namiguje na skrivni predal, do stampila, ki nenadoma sproži nov namig.
Kako se igra torej odvija?
- Registracija in oprema: prejmete napravo + zadebeljeno zavezo, da ste detektiv.
- Interakcija s sobami: iščete konje skrite v Hermèsovih predmetih.
- Reševanje ugank: digitalni namigi navajajo na kodo, barve in zaključni signal v zadnji sobi.
- Rešitev: uspešni detektivi prejmejo simbolični “darilni žetoni” – manjši Hermèsov spominek .
Kot je opisala ena od obiskovalk v The Cut:
»Čeprav nisem našla konja v vsaki sobi, sem bila res vesela, proces je bil tisti, v katerem sem najbolj uživala.«
Zakaj to ni le "dogodek", ampak zgodba z dušo
Hermès s tem ni hotel prodajati svojih torbic, tu ni prostora za neposredno promocijo ali nakupne police. Namesto tega so ustvarili doživetje, ki slavi rokodelsko tradicijo (equine heritage), prepleteno z radovednostjo in igro. Gostom omogočajo, da z otroško navdušenostjo raziskujejo premišljeno zasnovane sobe, kjer vsak predmet pripoveduje del zgodbe in vabi k interakciji.
Cilj? Postaviti Hermèsovo identiteto v drugačno svetlobo, skozi raziskovanje, igro in čutnost. Luksuz se tukaj pokaže skozi detajle, veščine in prefinjeno speljano pustolovščino.
Poglobljena izkušnja, ki izstopa
Hermès je s tem interaktivnim dogajanjem dokazal, da lahko luksuz preseže materialno obliko. Z igro, estetsko dovršenostjo in subtilnim poudarkom na dediščini – ne vsiljuje produktov, ampak vabi k raziskovanju identitete in vrednot znamke.
Če imate priložnost, se sprehodite tja: kadar luksuz postane igra, dobi globlji pomen.

Foto: DreamsTime