Iz Beograda do regije: kako je Dunja Jovanić s svojo znamko osvojila srca uporabnic

Vse se je začelo leta 2021 v Beogradu. Takrat se je rodila ideja, ki je bila na prvi pogled preprosta, a hkrati izjemno prodorna: združiti udobje in stil v zgodbo, ki jo lahko nosiš kjerkoli – doma, v službi, na poti ali med pripravami na večerni izhod.

Vse se je začelo leta 2021 v Beogradu. Takrat se je rodila ideja, ki je bila na prvi pogled preprosta, a hkrati izjemno prodorna: združiti udobje in stil v zgodbo, ki jo lahko nosiš kjerkoli – doma, v službi, na poti ali med pripravami na večerni izhod. Blagovna znamka, katere filozofija je “od postelje do žurke”, je hitro našla svoj prostor na trgu. Kar se je začelo kot kolekcija osnovnih kosov, kot so pižame in srajce za vsak dan, je danes že dobro uveljavljena znamka, ki ponuja oblačila za vsak stil in vsako priložnost – od športnih kolekcij do kopalk in spodnjega perila.

Za uspehom stoji Dunja Jovanić, znana tudi po svojem Instagram profilu @imfashionbabe, ki je svojo prepoznavnost na družbenih omrežjih pretvorila v premišljeno modno znamko. Uspela je ustvariti kolekcije, ki združujejo občutek za estetiko, kakovost in dostopnost – vse pa temelji na enem zlatem pravilu: celotna proizvodnja poteka lokalno, v Srbiji. S tem ostaja zvesta trajnostnim načelom in podpira domače gospodarstvo.

Uspeh ni ostal neopažen. Ekipa je prejela prestižni nagradi Hot Spot Ecomm Awards za najboljšo digitalno kampanjo ter StartUp of The Year 2022, kar dodatno potrjuje, da ne gre zgolj za modno muho, temveč za premišljeno in kakovostno zasnovan poslovni projekt. Čeprav pravijo, da se ne želijo hvaliti, dodajajo z nasmehom, da se “malo pa vseeno morajo”.

Vse skupaj pa je šele začetek. Zgodba se širi z vsakim novim kosom, z vsako novo kolekcijo in z vsako uporabnico, ki se v teh oblačilih počuti udobno in samozavestno. Cilj? Osvojiti regijo – in morda še kaj več. S samozavestjo, ki izžareva iz vsakega šiva in vsakršnega dizajna, ta znamka dokazuje, da lahko moda, ki prihaja iz srca Balkana, ponese sporočilo elegance, preprostosti in samozavesti daleč čez meje.

Foto: BebeByDunja.rs

Najbolj brano

Leta 2020 sta britanska vplivnica Jess Hunt in podjetnica Jenna Meek združili moči ter...

Kapsulna kolekcija, ki spretno združuje opolnomočenje, prefinjenost in modno ozaveščenost....

V začetku marca 2025 sta Pharrell Williams in prestižna šampanjska hiša Moët & Chandon...

Sorodne objave

Ko je Kozmetika Afrodita pred desetimi leti lansirala svoj prvi izdelek za pospešeno porjavitev,...

V Ljubljani se je odprla Artisana, estetska klinika nove generacije, ki s svežim pogledom...

V enem največjih lepotnih prevzemov zadnjih let je podjetje e.l.f. Beauty napovedalo nakup blagovne...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.