Jacquemus je v gorah narisal Nikejev Swoosh: modna kampanja, ki je presegla vse meje

Jacquemus in Nike sta ponovno združila moči in tokrat dobesedno segla više kot kadarkoli prej. Za svojo novo kolekcijo sta ustvarila enega najbolj spektakularnih in viralnih prizorov leta: ogromen Nikejev Swoosh, izrisan sredi zasneženih gorskih pobočij.

Jacquemus in Nike sta ponovno združila moči in tokrat dobesedno segla više kot kadarkoli prej. Za svojo novo kolekcijo sta ustvarila enega najbolj spektakularnih in viralnih prizorov leta: ogromen Nikejev Swoosh, izrisan sredi zasneženih gorskih pobočij.

Prva fotografija, ki je čez noč zavzela internet, je bila videti skoraj neresnična, kot CGI, optična iluzija ali popolna fotomontaža. A hitro je postalo jasno, da gre za pristno, fizično instalacijo, ki je bila natančno umeščena v naravno okolje in tam deluje kot monumentalna, skoraj nadnaravna umetnina.

Simon Porte Jacquemus je že večkrat dokazal, da ne oblikuje le oblačil, temveč celotne vizualne svetove. Od kampanj v žitnih poljih do poetičnih modnih revij, kjer postane narava glavna kulisa, njegova estetika vedno prepleta pokrajino z modno pripovedjo. Tokrat pa je šel še dlje. V sodelovanju z znamko Nike je iz gorskega pobočja ustvaril poetični billboard naravnih razsežnosti, ki združuje dva svetova, tehnično moč in ikoničnost Nikea ter nežno, vizualno umetniško vizijo Jacquemusa. Rezultat je kampanja, ki presega klasične modne okvire in stoji nekje med instalacijsko umetnostjo, arhitekturo in modnim manifestom.

Ogromni beli Swoosh, izrisan v kontrastu med temnimi skalami in svežim snegom, deluje, kot da ga je narisala narava sama. Prav ta minimalizem in brutalna preprostost pa ustvarjata vizualno genialnost. Z eno samo potezo je Jacquemus ustvaril simbol, ki ga je nemogoče spregledati: motiv, ki postane viralni trenutek že ob prvem pogledu. To ni samo oglas. To je ideja. Vizija. Vizualna poezija.

Čeprav podrobnosti nove kolekcije še niso razkrite, je jasno, da bo združevala minimalistične Jacquemus linije, funkcionalnost Nikea, organske tone in oblikovne poteze ter športni luksuz za generacijo, ki išče tako estetiko kot uporabnost. Po tem, ko je bila njuna prejšnja kolekcija razprodana v minutah, je ta gigantski Swoosh pravzaprav neizgovorjena napoved: pripravite se, prihaja nova era Jacquemus × Nike.

Ta projekt je tudi natančen pokazatelj, kako se spreminja svet modnega marketinga. Oglasi niso več oglasi, postajajo izkušnje. Narava postaja nova platforma. Viralnost ni naključje, ampak strategija. Instalacije nadomeščajo billboarde, moda pa si ne želi več samo pozornosti, temveč fizičnega prostora v svetu. Jacquemus in Nike sta ustvarila globalen trenutek brez enega samega modela, brez studijske kulise in brez dodatnih elementov. Samo gora, sneg, skala in en simbol, ki ga pozna ves planet.

Kampanja Jacquemus × Nike je dokaz, da lahko ena sama, briljantno izpeljana ideja spremeni način, kako govorimo o modnih sodelovanjih.

Najbolj brano

V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Sorodne objave

V današnji epizodi podkasta SaMMozavestno smo poklepetali s priznanim chefom Igorjem Jagodicem. Kaj v...

Včeraj smo se podali v SiTi Teater BTC v Ljubljani, ob 25-letnici gledališkega odra...

Acqua di Parma, ikonična italijanska hiša parfumerije, je ustvarila enega svojih najbolj fascinantnih in...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.