Kaj imata skupnega paradižnik in Loewe?

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni direktor Jonathan Anderson, je postal mojster scenarija, kjer digitalna kultura in modna umetnost nemoteno sobivata.

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni direktor Jonathan Anderson, je postal mojster scenarija, kjer digitalna kultura in modna umetnost nemoteno sobivata. In prav paradižnik je postal simbol tega prepleta.

Paradižnik kot meme: od interneta do modnega izdelka

V začetku leta je uporabnik na družbenem omrežju X objavil fotografijo čudovitega, skoraj skulpturalnega “heirloom” paradižnika z zapisom: “This tomato is so Loewe I can’t explain it.” To je bilo tisto, kar so pri Loewe zaznali kot povabilo. Jonathan Anderson je reagiral na meme z objavo, v kateri je napovedal “Loewe meme to reality” in kmalu je nastala torbica v obliki paradižnika. Postal je del Loewejeve spomladanske kolekcije: ročno izdelana, v bogati rdeči barvi z zlatim kalijem, luksuz s pridihom humorne elegance. 

Paradižnik kot metafora za jasnost in naravo

Paradižnik že prej ni bil tujec Loewe. Znamka je v svojih produktih ponujala vonj po paradižnikovih listih, kot osrednjo notno komponento v svečah, losjonih in dišavah za dom. S tem so subtilno vzdrževali organsko povezavo z naravo. Novi paradižnik kot torbica pa koncept nadgradi, iz simbolične omembe postane objekt dotika in stila. 

Več kot le modni trik

Ta poteza ni zgolj izdelek za Instagram. Startup Stoic pojasnjuje, da je paradižnikovo oblikovanje torbice del strategije culture-driven brand strategy: saj Loewe ni le sledil memu, ampak je interpretiral kolektivni impulz v produkt, izdelan z izjemno obrtnostjo. 

Dodaten preskok v vizualnost predstavlja Loewejev spektakel nad Cappadocio, paradižnikov balon na vroči zrak z Loewejevim logotipom, ki je poletel nad pripovednimi pokrajinami Turčije. Estetsko, viralno in skoraj poetično, paradižnik je postal letni simbol blagovne znamke. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LOEWE (@loewe)

Foto: DreamsTime

Najbolj brano

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

Sorodne objave

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Ko se začne jesen in dnevi postajajo krajši, svet prevzame rumeno-zlate barve, oktober pa...

Za redesign, komunikacijsko strategijo, PR in celoten marketinški aparat so porabili približno 10 milijonov...

Njena zgodba se je začela s preprosto kremo, ki jo je izdelovala doma, a...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.