Kdo je Euro-T? Spoznajte partnerja, ki promocijo spreminja v zgodbo
Če bi jih želeli opisati na najhitrejši način, bi rekli: dobavitelj promocijskih materialov. A iskreno? Te oznake pri Euro-T ne marajo.
Na našem Instagram profilu Sammozavestno trenutno poteka nagradna igra v sodelovanju s podjetjem Euro-T. Kdo pa pravzaprav stoji za tem imenom?
Če bi jih želeli opisati na najhitrejši način, bi rekli: dobavitelj promocijskih materialov. A iskreno? Te oznake pri Euro-T ne marajo. Ker to, kar počnejo, presega le izdelke. Njihovo poslanstvo je pomagati znamkam pospeševati prodajo, pa naj bo to na dogodkih, v trgovinah ali z digitalnimi rešitvami.
Povezovanje blagovne znamke z ljudmi
DNK mladega podjetja Euro-T je sicer zasidran v pijačarski in prehrambni industriji – sodelujejo s partnerji, kot je skupina Heineken, a njihov pravi fokus je precej širši. Njihovo poslanstvo je pomagati znamkam, da izstopajo in gradijo pristne odnose s potrošniki. Vedno jih vodi isto vprašanje: Kako lahko stik med blagovno znamko in ljudmi naredimo še močnejši?

Foto: Lea Remic Valenti
Zgodbe partnerjev, ki jih živijo skupaj
Euro-T, podjetje, ki bo naslednje leto praznovalo 10 obletnico ustvanovitve, izbirajo podjetja, kot je vinarna Rossi, s katero že dolgo sodelujejo pri njihovi blagovni znamki Epulon. Povezava z znamko Epulon je skozi brandirane steklene kozarce, ki so del ekskluzivnega seta, ki ga kupci prejmejo kot doživetje. Ti kozarci so dokaz, da promocijski izdelek ni le predmet, ampak tudi zgodba, ki okrepi znamko.

Trajnost kot osnovni standard
Pri tem kreativnem timu se dobro zavedajo, da promocija danes ni zgolj produkt, ampak tudi odgovornost do okolja in ljudi. Med njihovimi partnerji je na primer banka Sparkasse, ki stremi k trajnosti. Prav zato vedno več portfelja predstavljajo trajnostni artikli, saj trajnost ni izbira, temveč že osnovni standard, in znamke to pričakujejo.
Globalne rešitve, ki povezujejo globalne ekipe
“Pri nas stremimo k temu, da za stranke razvijamo unikatne produkte in rešitve. Eden izmed naših novejših in zanimivejših projektov je bil razvoj posebnega portala za globalno podjetje s sedeži v več kot 30 državah sveta. Njihov največji izziv je bil pomanjkanje usklajenosti, saj so se zaposleni iz različnih držav na dogodkih predstavljali z neusklajenim promocijskim tekstilom in materiali, kar je oslabilo enotno podobo znamke. Z našim portalom smo jim omogočili, da lahko zaposleni po vsem svetu, od Kitajske in ZDA do Slovenije, naročajo enake artikle, mi pa poskrbimo za hitro izvedbo in zanesljivo dostavo na njihove lokacije. Tako imajo vsi globalno poenoten dostop, ekipa pa je vedno prepričana, da bo vse pravočasno prispelo. In rezultat v podjetju? Na naslednjem sejmu vse ekipe nastopijo usklajeno, v enotnih oblačilih in z enakimi promocijskimi materiali,” pojasnjuje Nika Plantan, vodja znamke Euro-T.

Personaliziran portal, ki globalne ekipe povezuje v eno znamko.
Od športnih aren do kulturnih prestolnic
Euro-T se najbolj znajde v projektih, kjer je promocija del doživetja. Podpirajo šport in investirajo v mlade upe. “Kot podjetje, ki se hitro razvija, verjamemo, da je vlaganje v mlade generacije ključno za dolgoročni uspeh – tako v športu kot v podjetništvu,” je ob podpisu sponzorske pogodbe s KK Cedevita Olimpija komentiral Dominik Sojč, direktor Euro-T. Eno izmed zadnjih sponzorstev pa je tudi sodelovanje pri projektu S klanca v klanc oz. Pogi Challenge, ki se bo odvijal ta oktober. Tudi to je dokaz, da se podjetje uspešno prilagaja različnim športom in aktivacijam. Poleg tega je Euro-T že dolgoletni sponzor NK Celje, kar potrjuje njihovo zavezanost lokalnemu športu. Sodelujejo tudi pri projektu GO!2025, Evropski prestolnici kulture, kjer so razni unikatni artikli postali del samega dogajanja.
Euro-T dokazuje, da ni le podjetje, ki “pripelje majice s potiskom logotipa”. Gre za promocijo, kjer niso v središču zgolj artikli, ampak tudi zgodbe, ki povezujejo ljudi z znamko.
Prav zato jih danes srečujete tudi na našem portalu. Ker samozavestne znamke gradijo samozavestne izkušnje.