Ko dišava postane poteza: Acqua di Parma predstavi šahovski set kot umetnino

Acqua di Parma, ikonična italijanska hiša parfumerije, je ustvarila enega svojih najbolj fascinantnih in simbolično močnih projektov: šahovski set, v katerem klasične figurice zamenjajo stekleničke parfumov.

Acqua di Parma, ikonična italijanska hiša parfumerije, je ustvarila enega svojih najbolj fascinantnih in simbolično močnih projektov: šahovski set, v katerem klasične figurice zamenjajo stekleničke parfumov. Ta izjemna mojstrovina presega običajne meje lepotne industrije in dišavo povzdigne v umetniški objekt, ki nagovarja tako estetiko kot intelekt. Projekt temelji na ideji, da parfum ni le vonj, temveč pripoved, kultura in osebna izjava, podobno kot poteza v šahu, ki je hkrati strateška, premišljena in nosi del identitete igralca.

Set je nastal v sodelovanju z oblikovalko, ki je s prepoznavno estetiko Acqua di Parma združila les, steklo in oblikovanje v prestižen objekt. Šahovnica je izdelana iz lesa oreha Canaletto in češnjevega lesa, tradicionalno obdelanega na način, ki odraža italijansko obrtniško dediščino in poudarja toplino, teksturo ter prefinjeno eleganco. Namesto klasičnih figur so na plošči postavljene stekleničke parfumov, vsaka s kapico v značilni art deco estetiki, ki jo znamka nosi že desetletja. S tem Acqua di Parma premesti parfum iz poličke v svet oblikovanja, zbirateljstva in rituala – vsaka steklenička postane lik, ki ima svojo vlogo, svojo držo in svoj simbolni pomen.

Vizualni učinek je skoraj filmski: na prvi pogled vidiš šah, a hkrati čutiš pripoved, saj se igra spreminja v senzorni dogodek. Igranje šaha z dišavami ni več poteza proti nasprotniku, temveč premišljena interakcija z vonji, atmosfero in estetiko znamke. To ni set, ki ga postaviš na mizo in pozabiš nanj – je objekt, ki te prisili, da se ustaviš, gledaš in občutiš. Šah postane metafora, dišava postane pripoved, steklenička postane figura, ki namesto napada ali obrambe nosi zgodbo vonja.

Ta projekt tudi močno odraža filozofijo Acqua di Parma, ki verjame, da morajo izdelki nositi več kot le funkcijo – nositi morajo življenjski slog, čutnost, spomin. Šahovski set ponuja prav to: luksuz, ki ni definiran s ceno, temveč s konceptom. Zgodovino šaha – intelektualno igro, ki zahteva premišljenost in prefinjenost – so združili z zgodovino parfuma, ki prav tako temelji na subtilnosti in emocionalni inteligenci. Oba svetova povezuje disciplina izbire: tako kot igralec izbere potezo, posameznik izbere dišavo, ki ga predstavlja.

S to potezo Acqua di Parma dokazuje, da lahko kakovostna parfumerija preseže tradicionalne okvirje in postane kulturni objekt, ki govori o estetiki, umetnosti in osebnem okusu. Šahovski set je tako več kot zbirateljski kos – je filozofija, ujeta v les, steklo in vonj. Je dokaz, da luksuz ni v razkošju, temveč v zgodbi, premišljenosti in v tem, da nekaj, kar bi lahko bilo preprosto, postane predmet, ki ga občuduješ.

Najbolj brano

V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Sorodne objave

V današnji epizodi podkasta SaMMozavestno smo poklepetali s priznanim chefom Igorjem Jagodicem. Kaj v...

Jacquemus in Nike sta ponovno združila moči in tokrat dobesedno segla više kot kadarkoli...

Včeraj smo se podali v SiTi Teater BTC v Ljubljani, ob 25-letnici gledališkega odra...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.