Lidl Slovenija na pop-up dogodku predstavil modno kolekcijo #VseImam

Moda, glasba in barve, ki slavijo raznolikost

Po odmevnem nastopu na letošnjem LJFW – Ljubljana Fashion Weeku, je Lidl Slovenija kolekcijo in kampanjo #VseImam, ki poudarja, da so njihova oblačila namenjena prav sem, predstavil še na ekskluzivnem Pop-Up dogodku v središču Ljubljane. Dogodek, ki je združil modo, trende, glasbo in ustvarjalnost, je obiskovalcem ponudil priložnost, da doživijo Lidlovo modno kolekcijo na čisto poseben način – in del nje odnesejo tudi domov. Dogodek je popestril akustičen nastop priljubljene glasbene skupine Batista Cadillac, ki je za kampanjo ustvarila pesem Vse imam. Besedilo in glasba izražata glavno sporočilo kampanje o pomenu sprejemanja in svobodnega izražanja tudi na področju mode.  

Za vse, ki skozi modo izražajo svojo identiteto in se oblačijo v svoje – ali Lidlove – barve, je Lidl Slovenija na Bregu 12 v Ljubljani za en dan prostor 369 Place spremenil v edinstveno prizorišče (showroom) za ekskluzivni Pop-Up dogodek, na katerem so se skozi ves dan prepletali moda, glasba in trendi.

Obiskovalci so bili poleg predstavitve oblačil iz kolekcije #VseImam, ki so jih lahko prejeli v zameno za objavo na družbenem omrežju, deležni tudi izdelkov z Lidlove sveže tržnice, preizkusili pa so lahko tudi kozmetične izdelke Lidlove blagovne znamke Cien ter se fotografirali v dinamični foto aktivaciji in tako dodali svoj košček v mozaik kampanje #VseImam.

»S kolekcijo oblačil #VseImam želimo ljudem sporočiti, da si vsak zasluži začutiti svoje mesto  – ne glede na to, kakšen je njegov slog. Moda naj bo prostor, kjer se počutimo dobro. In tudi Lidlova blagovna znamka spodbuja ljudi k temu, da prepoznavajo resnično vrednost v življenju in cenijo tisto, kar jim je pomembno: varnost, zanesljivost in uresničevanje njihovih sanj,” je dejala Tina Narobe iz Lidla Slovenije.  

Tea Inkret iz Lidla Slovenija je dodala: »S kampanjo in kolekcijo #VseImam želimo ljudi obenem tudi spodbuditi, da odvržejo predsodke in v modi ne vidijo statusa, temveč platno za izražanje.«

Barvita kolekcija, močno sporočilo

Kolekcija oblačil #VseImam združuje trende, športni slog in sproščen jeans videz. Ponuja pisana oblačila v unikatnih kombinacijah. Barviti Lidlov modni svet tako sestavlja široka paleta kosov – od vsakdanjih do funkcionalnih in zabavnih oblačil za moške in ženske, oblačila pa je Lidl nadgradil tudi z obutvijo.

Tako kot pesem #Vseimam tudi celotna kampanja nosi sporočilo o svobodi izražanja, sprejemanju različnosti in ustvarjanju prostora,  kjer je vsakdo sprejet – ne glede na slog, okus ali barve, ki jih nosi.

Dogodek so z nastopom popestrili Batista Cadillac

Za presenečenje dneva  na Pop-Up dogodku je z nastopom poskrbela priljubljena slovenska soul in funk glasbena skupina Batista Cadillac, ki je v sodelovanju z Lidlom Slovenija za kampanjo #VseImam napisala himno z istoimenskim naslovom.  Pesem, ki je plod umetniškega ustvarjanja in pristnega navdiha, je band premierno predstavil občinstvu na Lidlovi modni reviji na LJFW – Ljubljana Fashion Weeku. Tam je Lidl Slovenija kolekcijo oblačil #VseImam predstavil na otvoritvenem večeru. Na modni pisti so pokazali vse tri različne stile kolekcije – sproščeno eleganten, športni in jeans videz.

Najbolj brano

Insiderski pogled v zgodovino, elito in skrivnosti alpske ikone....

Damiani je ena najbolj prepoznavnih italijanskih draguljarskih hiš, ki že stoletje gradi svojo identiteto...

V digitalnem svetu, kjer živimo med nenehnim scrollanjem, hitrimi kliki in instant vsebinami, se...

Jacquemus in Nike sta ponovno združila moči in tokrat dobesedno segla više kot kadarkoli...

Sorodne objave

Posel z Warner Bros je uradno sklenjen, a se zgodba šele začenja...

V srcu Pariza, na eleganten način skrit med drevoredi avenije Champs-Élysées, stoji kino, ki...

V Medicinski estetiki Artisana je v teh decembrskih dnevih nenavadno živahno. Ne zaradi gneče,...

Ko pomislite na superzvezdnika Ameriškega nogometa, verjetno ne pričakujete, da bo zamenjal svojo znanost...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.