Lidl Slovenija na pop-up dogodku predstavil modno kolekcijo #VseImam
Moda, glasba in barve, ki slavijo raznolikost
Po odmevnem nastopu na letošnjem LJFW – Ljubljana Fashion Weeku, je Lidl Slovenija kolekcijo in kampanjo #VseImam, ki poudarja, da so njihova oblačila namenjena prav sem, predstavil še na ekskluzivnem Pop-Up dogodku v središču Ljubljane. Dogodek, ki je združil modo, trende, glasbo in ustvarjalnost, je obiskovalcem ponudil priložnost, da doživijo Lidlovo modno kolekcijo na čisto poseben način – in del nje odnesejo tudi domov. Dogodek je popestril akustičen nastop priljubljene glasbene skupine Batista Cadillac, ki je za kampanjo ustvarila pesem Vse imam. Besedilo in glasba izražata glavno sporočilo kampanje o pomenu sprejemanja in svobodnega izražanja tudi na področju mode.
Za vse, ki skozi modo izražajo svojo identiteto in se oblačijo v svoje – ali Lidlove – barve, je Lidl Slovenija na Bregu 12 v Ljubljani za en dan prostor 369 Place spremenil v edinstveno prizorišče (showroom) za ekskluzivni Pop-Up dogodek, na katerem so se skozi ves dan prepletali moda, glasba in trendi.
Obiskovalci so bili poleg predstavitve oblačil iz kolekcije #VseImam, ki so jih lahko prejeli v zameno za objavo na družbenem omrežju, deležni tudi izdelkov z Lidlove sveže tržnice, preizkusili pa so lahko tudi kozmetične izdelke Lidlove blagovne znamke Cien ter se fotografirali v dinamični foto aktivaciji in tako dodali svoj košček v mozaik kampanje #VseImam.
»S kolekcijo oblačil #VseImam želimo ljudem sporočiti, da si vsak zasluži začutiti svoje mesto – ne glede na to, kakšen je njegov slog. Moda naj bo prostor, kjer se počutimo dobro. In tudi Lidlova blagovna znamka spodbuja ljudi k temu, da prepoznavajo resnično vrednost v življenju in cenijo tisto, kar jim je pomembno: varnost, zanesljivost in uresničevanje njihovih sanj,” je dejala Tina Narobe iz Lidla Slovenije.
Tea Inkret iz Lidla Slovenija je dodala: »S kampanjo in kolekcijo #VseImam želimo ljudi obenem tudi spodbuditi, da odvržejo predsodke in v modi ne vidijo statusa, temveč platno za izražanje.«
Barvita kolekcija, močno sporočilo
Kolekcija oblačil #VseImam združuje trende, športni slog in sproščen jeans videz. Ponuja pisana oblačila v unikatnih kombinacijah. Barviti Lidlov modni svet tako sestavlja široka paleta kosov – od vsakdanjih do funkcionalnih in zabavnih oblačil za moške in ženske, oblačila pa je Lidl nadgradil tudi z obutvijo.
Tako kot pesem #Vseimam tudi celotna kampanja nosi sporočilo o svobodi izražanja, sprejemanju različnosti in ustvarjanju prostora, kjer je vsakdo sprejet – ne glede na slog, okus ali barve, ki jih nosi.
Dogodek so z nastopom popestrili Batista Cadillac
Za presenečenje dneva na Pop-Up dogodku je z nastopom poskrbela priljubljena slovenska soul in funk glasbena skupina Batista Cadillac, ki je v sodelovanju z Lidlom Slovenija za kampanjo #VseImam napisala himno z istoimenskim naslovom. Pesem, ki je plod umetniškega ustvarjanja in pristnega navdiha, je band premierno predstavil občinstvu na Lidlovi modni reviji na LJFW – Ljubljana Fashion Weeku. Tam je Lidl Slovenija kolekcijo oblačil #VseImam predstavil na otvoritvenem večeru. Na modni pisti so pokazali vse tri različne stile kolekcije – sproščeno eleganten, športni in jeans videz.