Louis Vuitton navdušil z novim animiranim risanim oglasom
Louis Vuitton je znova odprl meje luksuznega, tokrat v obliki presenetljivo igrivega in vizualno drznega animiranega oglasa.
Louis Vuitton je znova odprl meje luksuznega, tokrat v obliki presenetljivo igrivega in vizualno drznega animiranega oglasa. Za promocijo svoje kolekcije parfumov Cologne Perfume so združili moči z vizualnim umetnikom Alexom Israelom. Ustvaril je serijo kratkih animacij, ki reinterpretirajo parfumski svet v stilu pop-arta.
Animacija, ki se predvaja na uradnih kanalih Louis Vuitton, je polna živih barv, kalifornijskega duha in lahkotne energije, ki jo parfum nosi v svojem DNK. Israel, ki je znan po svojih sončnih, optimističnih motivih in značilnem mešanju umetnosti in komercialne estetike, je ustvaril svet, kjer parfum ni le predmet, ampak doživetje v obliki likov, ki jih spremljamo skozi abstraktno, a emocionalno bogato risano pripoved.
V ospredju je svežina, medtem ko sam oglas deluje kot umetniški eksperiment in hkrati popolnoma funkcionalna reklamna kampanja. Z igrivo vizualno govorico nagovarja nove generacije, ki luksuz dojemajo ne le kot izdelek, temveč kot vizualno in čustveno izkušnjo. Z novo kampanjo Louis Vuitton ponovno briše meje med umetnostjo, modo in oglaševanjem. Ne gre več le za parfum, ampak za razširjeno estetiko blagovne znamke, ki se tokrat izraža skozi sodoben, animiran jezik in brezčasno eleganco ujame s pomočjo barvite domišljije.
Če smo pri Louis Vuittonu včasih občudovali predvsem kovčke in torbice, zdaj občudujemo tudi, kako mojstrsko znajo pripovedovati zgodbe.
Foto: Louis Vuitton