Mercedes Benz: Ko oglas postane izkušnja

Mercedes-Benz je znan po svojih premišljenih in inovativnih marketinških kampanjah, ki ne prodajajo le avtomobilov, temveč predvsem občutek prestiža, kakovosti in sanjskega življenjskega sloga.

Mercedes-Benz je znan po svojih premišljenih in inovativnih marketinških kampanjah, ki ne prodajajo le avtomobilov, temveč predvsem občutek prestiža, kakovosti in sanjskega življenjskega sloga. Eden izmed lepih primerov takšnega pristopa je bila nedavna akcija v Indiji, ko so na naslovnici časopisa The Times of India objavili oglas, ki je bralcu dal iluzijo, kot da drži volan Mercedesovega vozila.

Pametna uporaba tiska

V času, ko digitalni marketing prevladuje, se je Mercedes odločil za kreativen pristop v tradicionalnem mediju. Na naslovnico časopisa so natisnili sliko notranjosti vozila s perspektive voznika. Ko bralec časopis prime v roke, dobi občutek, kot da sedi za volanom. Slogan »A dream is never too far away. It’s in your hands, hold it.« dodatno poudarja idejo, da je voziti Mercedes več kot zgolj vožnja, ampak uresničitev sanj.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The Marketing Tadka (@themarketingtadka)

Dosledna znamčna strategija

Mercedes-Benz se v svojih kampanjah redno osredotoča na emocionalno vrednost izdelkov. Ne prodajajo samo tehničnih lastnosti, temveč občutek varnosti, luksuza in prestiža. Že dolgo gradijo podobo avtomobila, ki ga ljudje ne kupujejo le zaradi zmogljivosti, ampak zaradi statusa in pripadnosti posebnemu življenjskemu stilu.

Globalno prepoznavne kampanje

Mercedes se uvršča med znamke, ki pogosto prejmejo nagrade za inovativnost v oglaševanju. Od digitalnih kampanj, kjer uporabljajo umetno inteligenco in personalizacijo uporabniške izkušnje, do sodelovanja s športnimi dogodki in luksuznimi partnerstvi. Njihov marketing je globalno konsistenten: poudarjanje sanjske vožnje, vrhunskega dizajna in tehnološke dovršenosti.

Kar naredi oglas v The Times of India izjemen, je njegova interaktivnost brez tehnologije. Bralec je v trenutku del zgodbe, saj časopis sam postane volan. To je primer, kako lahko tudi tradicionalni mediji še vedno ustvarjajo močne čustvene odzive, če se ideja izvede na izviren način.

Foto: Adobe

Najbolj brano

V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Sorodne objave

Cartier je v najnovejši globalni praznični kampanji ponovno dokazal, da razume moč zgodbe, emocij...

Hotel Boka, skrit dragulj tik ob smaragdni Soči, pod mogočnim slapom Boka, predstavlja svojo...

Dr. Katarina Vujkovac je plastična, estetska in rekonstruktivna kirurginja, znana po izjemni natančnosti in...

Jacquemus je znova dokazal, da moda ni le estetika, ampak tudi zgodba, čustvo in...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.