»Miza je pogrnjena, naj se dirka začne …«

Tako pravijo pri blagovni znamki testenin Barilla, ki je postala uradni partner za testenine Formule 1. Kaj združuje obe znamki? Kot pravijo, so to strast, tradicija in veselje do skupnih izkušenj.

Tako pravijo pri blagovni znamki testenin Barilla, ki je postala uradni partner za testenine Formule 1. Kaj združuje obe znamki? Kot pravijo, so to strast, tradicija in veselje do skupnih izkušenj.

»Kaj imata skupnega dirkalnik F1 in okusen krožnik testenin? Na prvi pogled povezava morda ni očitna, ampak za obema je veliko truda, vloženega v njuno izdelavo, za kar skrbijo usposobljeni strokovnjaki, ki jih vodi želja po nenehnem napredku,« pravi Paolo Barilla, podpredsednik skupine Barilla in nekdanji voznik Formule 1. Dodaja, da so pri Barilli ponosni, da bodo lahko vsem dirkačem (tako moškim kot ženskam) po napornih dirkah ponudili zasluženi krožnik testenin, želijo pa si tudi ustvarjati obroke, ki bodo povezovali tako dirkače kot tudi navijače in družine, ki spremljajo dirke.

»V Formuli 1 je uspeh posledica natančnosti. Vsaka podrobnost šteje, odličnost pa izhaja iz popolnega ravnovesja moči, vzdržljivosti, strategije in brezkompromisne zavezanosti kakovosti. Enaka predanost določa Barillo. Od pisarn do proizvodnih obratov – vsak korak proizvodnega procesa vodijo iskanje najboljših surovin, ohranjanje pristnih okusov in nenehno izboljševanje za zagotavljanje najboljših izdelkov,« pravijo v Barilli.

Zadovoljni so tudi pri Formuli 1. Izvršni direktor Stefano Domenicali pravi, da gre za združitev dveh zgodb, ki si delita enake vrednote, med katerimi so ključni odličnost, pristnost in užitek v skupnem preživljanju izjemnih trenutkov.

Kot uradni partner bo Barilla močno prisotna tako na stezi kot zunaj nje. Navijači bodo lahko uživali v barih Barilla’s Pasta, sponzorstvo pa bodo nakazovale tudi oznake ob progi, digitalne aktivacije in promocije za potrošnike, ki bodo po napovedih dosegle milijone gledalcev po vsem svetu.

Najbolj brano

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

V času, ko zdi se, da uspemo le, če smo glasni, obstajajo ženske, ki...

Sorodne objave

Documents Parfumes, luksuzna kitajska parfumska znamka, je zrasla v zgled modnega in kulturnega vpliva....

Naš današnji gost je Mark Vlahovič. Svojo pot je začel kot ustvarjalec vsebin in...

Francoska modna hiša Louis Vuitton je po letih nianse vstopila v kategorijo ličil z...

Pred septembrom bo Ljubljana Festival ponudil raznolike dogodke, od simfoničnih koncertov in opernih arij...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.