Ne samo za vožnjo, Ferrari lahko tudi oblečete

Ferrari, ikona avtomobilizma in sinonim za luksuz, v zadnjih letih širi svojo identiteto tudi na področje mode.

Ferrari, ikona avtomobilizma in sinonim za luksuz, v zadnjih letih širi svojo identiteto tudi na področje mode. Pod vodstvom kreativnega direktorja Roccoja Iannoneja se je podjetje podalo v svet visoke mode z ambicijo, da postane prepoznaven igralec tudi zunaj avtomobilske industrije. Cilj je jasen: Ferrari želi v prihodnjem desetletju doseči, da modna linija predstavlja do deset odstotkov prihodkov znamke.

Eden izmed najodmevnejših korakov na tej poti je nova kapsulna kolekcija, ki jo je Ferrari ustvaril skupaj s svojim voznikom Formule 1 Charlesom Leclercom. Kolekcija, predstavljena maja 2025 v Leclercovem rojstnem Monte Carlu, združuje estetiko Ferrarija in osebni slog monaškega dirkača. Med oblačili in dodatki se najdejo majice, parke, trenirke, jakne, hlače ter modni dodatki, kot so kape, sončna očala, rokavice in celo potovalni kovčki v omejenih serijah. V oblikovanju so uporabljeni tehnološki materiali in grafike z Leclercovo inicialko “L”, kar daje kolekciji osebni pečat. Leclerc je ob tem poudaril, da ga je sodelovanje navdušilo, saj je dobil priložnost raziskovati kreativnost zunaj avtomobilskih stez in v kolekcijo vpeljati lastne ideje.

Dogodek v Monte Carlu je pritegnil veliko pozornosti, Ferrari pa je kapsulo lansiral tudi v izbranih butikih v Maranellu, Milanu, Rimu, Miamiju in v posebni pop-up trgovini v Monaku. Kolekcija je obenem na voljo v spletni trgovini, kar še dodatno krepi globalni doseg znamke.

Vstop Ferrarija v svet mode pa ni zgolj enkraten poskus. Podjetje je že pred tem odprlo nove modne in lifestyle butike, med drugim v nakupovalnem središču American Dream v New Jerseyju in v Miamiju, kjer je predstavilo prenovljeno maloprodajno izkušnjo, ki združuje luksuzno modo z močno znamčno estetiko. Ferrari svoje modne kolekcije redno vključuje tudi v program Milanskega tedna mode, kar potrjuje resnost njihove strateške usmeritve.

Sprejem nove linije je bil raznolik. Medtem ko so mnogi opazovalci pohvalili inovativno uporabo tehničnih materialov, estetsko dovršene detajle in avtentičnost sodelovanja z Leclercom, so se pojavili tudi kritični glasovi. Ti opozarjajo, da bo Ferrari moral dokazati svojo kredibilnost v modnem svetu, kjer se sooča s konkurenco uveljavljenih luksuznih hiš, ki imajo dolgoletne izkušnje in globoko razumevanje mode. Poleg tega so cene izdelkov postavljene visoko, kar potrjuje, da Ferrari tudi v modnem segmentu cilja na ekskluzivnost in kupce, pripravljene plačati za luksuz ter močno znamčno identiteto.

Kljub temu se zdi, da svojo vizijo uresničujejo z jasnim načrtom. Z modnimi kolekcijami ponujajo način, kako lahko ljubitelji znamke živijo Ferrari tudi brez lastništva avtomobila in krepijo svojo pozicijo, kot globalna luksuzna blagovna znamka. Sprejem nove kolekcije z Leclercom kaže, da ima Ferrari potencial, da v modni industriji pusti trajnejši pečat, vprašanje pa je, ali mu bo uspelo ohraniti avtentičnost in konkurenčnost na trgu, kjer tradicija in inovacija zahtevata popolno ravnotežje.

Najbolj brano

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

Sorodne objave

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Ko se začne jesen in dnevi postajajo krajši, svet prevzame rumeno-zlate barve, oktober pa...

Za redesign, komunikacijsko strategijo, PR in celoten marketinški aparat so porabili približno 10 milijonov...

Njena zgodba se je začela s preprosto kremo, ki jo je izdelovala doma, a...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.