Nova Afroditina zvezda je zasijala z ekskluzivnim nastopom Jana Plestenjaka

V predprazničnem valentinovem vzdušju je Ljubljana gostila prav poseben dogodek, ki je združil lepoto, inovacijo in glasbo.

V predprazničnem valentinovem vzdušju je Ljubljana gostila prav poseben dogodek, ki je združil lepoto, inovacijo in glasbo. Kozmetika Afrodita je pod vodstvom direktorice Danice Zorin Mijošek predstavila svojo najnovejšo lepotno inovacijo, linijo izdelkov DI-PEPTIDE INNOVATION, zasnovano za popolno nego in čiščenje obraza. Za nepozaben pridih ekskluzivnosti pa je poskrbel glasbeni virtuoz Jan Plestenjak, ki je povabljence presenetil s premierno izvedbo svoje Valentinove pesmi.

V skrbno pripravljenih lepotnih kotičkih so se gostje, predstavniki medijev in vplivneži, pobližje spoznali z linijo, ki podpira trenutno enega najbolj priljubljenih lepotnih trendov: metodo dvojnega čiščenja. Ta pristop k negi kože je ključen za vse, ki uporabljajo ličila, SPF izdelke ali pa se srečujejo z izzivi zamašenih por. Kombinacija hidrofilnega čistilnega olja in micelarne čistilne pene omogoča temeljito, a hkrati nežno odstranjevanje vseh vrst nečistoč, medtem ko intenzivni vlažilni tonik zagotavlja dolgotrajno hidracijo ter optimalno pripravo kože na nadaljnjo nego.

DI-PEPTIDE INNOVATION ne pozna starostnih omejitev, formulacija, ki je bogata z naravnimi sestavinami in aktivnimi učinkovinami, kot so karnozin di-peptid, hialuron, niacinamid in vitamin C, je primerna za vse tipe kože, tudi občutljivo. Inovativne teksture izdelkov, ki se preoblikujejo iz olja v mleko, iz gela v peno ali iz kreme v puhasto strukturo, so navdušile vse prisotne.

Ker se zvezde družijo z zvezdami, je dogodek dosegel svoj vrhunec z nastopom Jana Plestenjaka. V intimnem vzdušju je s svojim prepoznavnim glasom in izjemnim nastopom ustvaril nepozabno izkušnjo za vse zbrane.

Za organizacijo nepozabnega dogodka je poskrbela PR agencija Idealia v sodelovanju z The Events. 

Najbolj brano

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

V času, ko zdi se, da uspemo le, če smo glasni, obstajajo ženske, ki...

Sorodne objave

Documents Parfumes, luksuzna kitajska parfumska znamka, je zrasla v zgled modnega in kulturnega vpliva....

Naš današnji gost je Mark Vlahovič. Svojo pot je začel kot ustvarjalec vsebin in...

Francoska modna hiša Louis Vuitton je po letih nianse vstopila v kategorijo ličil z...

Pred septembrom bo Ljubljana Festival ponudil raznolike dogodke, od simfoničnih koncertov in opernih arij...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.