Od kuhinjske kreme do lepotnega imperija: zgodba Estée Lauder

Njena zgodba se je začela s preprosto kremo, ki jo je izdelovala doma, a ta ni nastala po naključju.

Leta 1940 je bila Estée Lauder v svetu kozmetike popolna neznanka. Ni imela povezav, nihče iz industrije je ni jemal resno, velike blagovne znamke, kot sta bila Revlon in Max Factor, pa so dominirale na trgu. Njena zgodba se je začela s preprosto kremo, ki jo je izdelovala doma, a ta ni nastala po naključju. Recept je dobila od svojega strica, kemika, nato pa jo je ročno pripravljala v majhnih količinah in testirala na sosedah. Rezultati so govorili sami zase: ženske so bile navdušene nad njeno formulo, vendar je Lauderjeva naletela na zid, trgovine njene kreme niso želele prodajati.

Zavrnitev kot motivacija

Ker so ji bila zaprta vrata v veleblagovnice, je našla alternativo. Obrnila se je neposredno na ženske, kozmetične salone in celo country clube. Njena strategija je bila radikalna za tisti čas: brezplačni vzorčki. Estée je verjela, da bo izdelek najbolje prodal samega sebe, če ga bodo ženske preizkusile na lastni koži. Ta taktika se je izkazala za genialno. Beseda o “čudežni kremi” se je širila od ust do ust, povpraševanje pa je začelo rasti.

Preboj v Saks Fifth Avenue

Prvi veliki preboj je prišel, ko jo je kontaktirala prestižna veleblagovnica Saks Fifth Avenue. V samo enem dnevu je prodala izdelkov v vrednosti 800 ameriških dolarjev, kar bi danes znašalo približno 17.500 ameriških dolarjev. To je bil trenutek, ko se je njena vztrajnost obrestovala. Zavrnitve, ki so jo spremljale na začetku, so jo prisilile, da je najprej zgradila željo in potrebo po svojem izdelku, preden je sploh videla prodajne police.

Od »outsiderke« do voditeljice industrije

Do leta 1960 je Estée Lauder s svojo dišavo Youth Dew ustvarila najbolje prodajan produkt, ki je utrdil njen status v kozmetični industriji. Outsiderka, ki so jo na začetku zavračali vsi, je postala ena najmočnejših v industriji.

Danes je znamka Estée Lauder vredna približno 58 milijard ameriških dolarjev in v lasti drži portfelj prestižnih blagovnih znamk, kot so MAC, Clinique, Tom Ford Beauty, Too Faced in številne druge. Vse pa se je začelo s kremo, narejeno v kuhinji, in z neomajno voljo ene ženske, ki se ni uklonila zavrnitvam.

Estée Lauder je dokazala, da je zavrnitev pogosto le napotitev na boljšo pot, in da se največji imperiji začnejo z enim samim odločnim korakom.

Najbolj brano

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

Sorodne objave

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Ko se začne jesen in dnevi postajajo krajši, svet prevzame rumeno-zlate barve, oktober pa...

Za redesign, komunikacijsko strategijo, PR in celoten marketinški aparat so porabili približno 10 milijonov...

Ferrari, ikona avtomobilizma in sinonim za luksuz, v zadnjih letih širi svojo identiteto tudi...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.