Od »sanjskega dekleta« do snovalke lepotnih izdelkov

Anjo Širovnik je širša Slovenija spoznala kot eno od kandidatk v resničnostni oddaji Sanjski moški, nato pa je hitro naredila korak v poslovni svet. Zasnovala je lastno blagovno znamko Ansy, v okviru katere trenutno ponuja dva izdelka, s katerima žanje velik uspeh.

Čeprav bi morda domnevali, da je Anja Širovnik o svojih poslovnih podvigih razmišljala, še preden se je prijavila v oddajo Sanjski moški in je bil nastop v šovu prvi korak k temu, da pridobi prepoznavnost, pravi, da to nikakor ne drži. Prijavila se je izključno zaradi radovednosti in ker si je želela novih izkušenj. »Ko se je začelo snemanje, sem imela komaj 22 let in iskreno povedano še nisem razmišljala, da bi si v prihodnosti želela ustvariti nekaj svojega. Takrat sem še študirala na pedagoški fakulteti in sem bila osredotočena na študij, želja po lastni blagovni znamki pa je prišla pozneje,« nam pove.

Izdelano v Sloveniji

Po šovu se ji je namreč začelo odpirati veliko poti in možnosti, največ v smeri sodelovanj z raznimi podjetji in znamkami. »V tem sem od samega začetka neizmerno uživala in bila sem hvaležna, da sem sčasoma lahko od tega tudi živela. Čez čas pa se je pojavila želja po nečem svojem. Že od nekdaj me je zanimalo vse, kar je bilo povezano z lepoto in estetiko, zato je bila moja želja, da bi ustvarila lepotno znamko,« pripoveduje.

V tem času je živela na Tenerifu, kjer je opazila, da se zanimanje za določene izdelke za ličenje v Sloveniji pojavlja z zamudo. V tistem času so bila v tujini velika uspešnica olja za ustnice (ang. lip oils), ki pa jih v Sloveniji večinoma sploh nismo poznali. Tako se je povezala z zelo dobro prijateljico iz Slovenije, saj je vedela, da bi bilo nemogoče, da bi iz tujine vse urejala sama.

»Moja ogromna želja je bila, da bi predstavila izdelek, izdelan v Sloveniji. Največji izziv je bil najti proizvajalca v Sloveniji, ki bi imel toliko znanja o kozmetiki, da bi znal narediti izdelek, ki ga do takrat pri nas ni izdeloval še nihče. Obljubila pa sem si tudi, da bomo na prvo mesto postavili kakovost. Dokler izdelki ne bodo tako dobri, kot smo si želeli, ne bodo ugledali luči sveta, smo si rekli. Ovir je bilo ogromno, saj je proces izdelave ličil v Sloveniji dolg in težaven, a smo jih premagali,« je zadovoljna.

Hibrid med lepotnim in negovalnim izdelkom

Olja za ustnice so hitro požela veliko navdušenje pri uporabnicah in prej kot eno leto po njihovem lansiranju so zanje že prejeli nagrado na izboru Cosmo Beauty Awards v kategoriji ličil za ustnice. Na vprašanje, kakšna je njihova prednost pred podobnimi izdelki, Anja Širovnik odgovori, da predvsem v pigmentiranosti in obstojnosti: »Lahko si predstavljate, koliko olj za ustnice drugih znamk sem preizkusila. Najbolj me je zmotilo to, da je imela neka znamka na voljo osem različnih odtenkov, ki pa so bili na ustnicah vsi videti zelo podobno. Naši odtenki pa so resnično pigmentirani in obstojni. Takoj se opazi, kateri odtenek nosiš. Prednost pa je tudi v tem, da delamo samo s sestavinami najvišje kakovosti, zato so olja lepotni izdelki, ki pa so tudi izredno negovalni. Verjetno so tudi zato, ker so nekakšen ‘hibrid’, poželi toliko navdušenja med slovenskimi uporabnicami.«

Kmalu nekaj novega

Že od začetka je poleg olj za ustnice snovala tudi druge izdelke. Do zdaj je predstavila še enega, in sicer suho olje za telo z bleščicami, trenutno pa so tik pred predstavitijo še ene novosti. »Gre za izdelek, ki ga ustvarjamo že eno leto in končno smo tam, kjer si želimo biti. Potrebne so le še zadnje malenkosti in potem akcija. Ne smem še izdati, za kaj gre, ampak lahko povem, da bo nekaj novega in res ‘hudega’. Komaj že čakam, da ga predstavimo,« je navdušena Anja Širovnik, ki pravi, da svoje delo obožuje in ga vedno vključuje tudi v svoj prosti čas.

Najbolj pa je vesela, ko ji uspe ustvariti popolno fotografijo ali video za promocijo svojih izdelkov na družbenih omrežjih. »Sem oseba, ki je težko pri miru in se ji mora vedno nekaj dogajati. Če me vprašate, kakšen je moj idealen dan, bi rekla, da gre za kombinacijo časa, preživetega z najbližjimi, in dela. Preživela bi ga na plaži, saj obožujem morje, poleg pa ne bi smeli manjkati moji najbližji, dobra hrana in veliko smeha,« pravi.

Sanjski New York

Kmalu po zaključku snemanja Sanjskega moškega se je preselila na Kanarske otoke, kjer še vedno preživi veliko časa, zaradi svojega podjetja (in bližnjih) pa je čedalje več časa znova v Sloveniji. Ko le utegne, se odpravi na kakšno potovanje, saj pravi, da jo osrečujejo in izpopolnjujejo. »Ne predstavljam si življenja brez potovanj, ki mi dajejo občutek svobode in možnosti spoznavanja drugih kultur in ljudi iz različnih kotičkov sveta. Moje najbolj sanjsko potovanje je bilo v New York. Ta občutek, ko stojiš med vsemi tistimi stolpnicami, ki si jih prej videl samo v filmih in serijah, je res izjemen. Mesto je kaotično, vendar tako unikatno, da se z lahkoto zaljubiš vanj in to zagotovo ni bilo moje zadnje potovanje v New York,« je prepričana.

Poleg potovanj pa njeno dušo »polnijo« čas z bližnjimi in kužkom, čas v naravi ali ob morju, dobra glasba in dobra hrana, delo, dobra kavica zjutraj in dobre zabave zvečer, pa filmi, ples, knjiga – in še bi lahko naštevala.

Objavljeno v reviji SaMMozavestno:

Piše: Tina Guček

Foto: osebni arhiv

Update cookies preferences