Od slabe PR situacije do močnega marketinga

Ste že kdaj zasledili situacijo, kjer je podjetje slab PR spremenil sebi v prid. Mi smo nedavno zasledili dva taka primera.

Ste že kdaj zasledili situacijo, kjer je podjetje slab PR spremenil sebi v prid. Mi smo nedavno zasledili dva takšna primera.

Hailey Bieber in Rhode pop-up: dajanje pomena čakanju

Pri promociji njene kozmetične znamke Rhode, ko so želeli narediti uspešen pop-up, se je v pojavila kritika zaradi dolgega čakanja pred dogodki. Uporabniki na družbenih omrežjih so zaznali frustracije, da je bilo treba čakati ure, nekateri so omenjali tudi prenizko kakovost izdelkov in zaplete v vrstah.

Namesto da bi to situacijo ignorirala, je Rhode ekipa spremenila celoten pristop. Čakanje ni bilo več ovira, ampak del doživetja. Organizirali so giveaway srečk (Rhode ‘srečke’) in razdelili Rhode pecivo, da so ljudje uživali med druženjem v čakalni vrsti. Ta sprememba je preoblikovala negativno izkušnjo v nekaj zabavnega in pričakovanega. Prav to je marketing, ki povezuje podjetje s publiko.

Neugodno stanje se je spremenilo v “experience-based” strategijo. Obiskovalci so dobili več od obljubljenega: sladko presenečenje, interakcijo in zabavo med čakanjem. Tako je negativen start postal marketinška prednost.

Shay Mitchell in linija potovalne prtljage Béis: hitra rešitev incidenta

Po lansiranju linije potovalne prtljage Béis, so se pojavila poročila, da so se torbe umazale ali poškodovale med potovanjem. To je ustvarilo nezadovoljstvo pri uporabnikih, predvsem preko družbenih omrežij.

Shay Mitchell je hitro ukrepala, v Los Angelesu je začasno odprla “pralnico za prtljago”, kjer so stranke lahko takoj očistile svoje potovalne torbe. Ta kreativni odziv ni le zgladil težave, ampak je iz nje ustvaril zabaven in vizualno zanimiv dogodek, ki se je hitro širil med sledilci in v medijih.

S tem je Shay pokazala, da zna poslušati in se odzvati na potrebe uporabnikov, in to na inovativen način. Namesto da bi zamolčala težavo, jo je obrnila v prednost in ustvarila medijsko pozornost, ki ne temelji na konfliktu, ampak na rešitvi.

Najbolj brano

V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Sorodne objave

Cartier je v najnovejši globalni praznični kampanji ponovno dokazal, da razume moč zgodbe, emocij...

Hotel Boka, skrit dragulj tik ob smaragdni Soči, pod mogočnim slapom Boka, predstavlja svojo...

Dr. Katarina Vujkovac je plastična, estetska in rekonstruktivna kirurginja, znana po izjemni natančnosti in...

Jacquemus je znova dokazal, da moda ni le estetika, ampak tudi zgodba, čustvo in...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.