Pesem Evrovizije odlično gledana
Na RTV Slovenija ugotavljajo, da je letošnja Pesem Evrovizije 2025 slovenske gledalce in uporabnike spleta navdušila, pred male zaslone pa je privabila tudi mlado občinstvo.
Na RTV Slovenija ugotavljajo, da je letošnja Pesem Evrovizije 2025 slovenske gledalce in uporabnike spleta navdušila, pred male zaslone pa je privabila tudi mlado občinstvo.
Pri tem navajajo, da si je vsaj minuto Pesmi Evrovizije 2025 ogledalo 742.300 različnih slovenskih gledalcev, starejših od štirih let. Prvi predizbor Pesmi Evrovizije 2025 si je na TV SLO 2 v povprečju ogledalo 7,5 odstotka ali 144.700 gledalcev, starih nad 4 leta. Najvišjo gledanost je dosegel nastop našega predstavnika Klemna, ko je TV SLO 2 ob 21.20 v povprečju spremljalo 13,5 odstotka oziroma 260.100 gledalcev.
Drugi predizbor Pesmi Evrovizije 2025 si je na TV SLO 2 v povprečju ogledalo 2,6 odstotka ali 49.700 gledalcev, starih nad 4 leta.
Veliki finale Pesmi Evrovizije 2025 si je na TV SLO 1 v povprečju ogledalo 7,8 odstotka ali 150.400 gledalcev, starih nad 4 leta, kar v povprečju predstavlja 34-odstotni delež takratnih gledalcev televizije.
V starostni skupini 15 do 34 let je finale Pesmi Evrovizije 2025 v povprečju spremljalo 6,7 odstotka oz. več kot polovica (55-odstotni delež) od vseh gledalcev v tej starostni skupini, ki so bili v času prenosa pred TV-ekrani.
Foto: Corinne Cumming, EBU