Polène: Francoska znamka torbic, ki osvaja svet s svojo tiho eleganco

Polène je pariška znamka luksuznih usnjenih torbic, ustanovljena leta 2016 s strani treh sorojencev, Else, Antoine in Mathieua Mothaya. Njihovo poslanstvo je bilo preprosto, a vizionarsko, ustvariti brezčasne torbe, ki združujejo minimalistično francosko eleganco, vrhunsko izdelavo in dostopno ceno.

Polène je pariška znamka luksuznih usnjenih torbic, ustanovljena leta 2016 s strani treh sorojencev, Else, Antoine in Mathieua Mothaya. Njihovo poslanstvo je bilo preprosto, a vizionarsko, ustvariti brezčasne torbe, ki združujejo minimalistično francosko eleganco, vrhunsko izdelavo in dostopno ceno.

Zakaj je Polène postala tako priljubljena?

Dizajn tihega luksuza

Polène se je povzpela na val priljubljenosti trenda »quiet luxury«, kjer luksuz ni kričeč, temveč izražen skozi subtilno estetiko, vrhunsko izdelavo in brezčasno oblikovanje. Njihove torbe so oblikovane brez vidnih logotipov, s poudarkom na strukturi in detajlih.

Kakovostna ročna izdelava

Vse torbe so izdelane v Ubriqueju v Španiji, mestu z več kot stoletno tradicijo v izdelavi vrhunskih usnjenih izdelkov. Usnje, ki ga uporabljajo prihaja iz priznanih italijanskih in španskih usnjarn.

Dostopna cena za luksuzno kategorijo

Cene torb Polène se gibljejo med približno 210 do 500 ameriških dolarjev, kar jih postavlja v kategorijo»vrednost za ceno« v primerjavi z večjimi modnimi hišami.

Močna prisotnost na družbenih omrežjih

Hashtag #Polene ima na TikToku več kot 210 milijonov ogledov. Blagovna znamka je postala viralna predvsem zaradi organskih objav zadovoljnih strank in modnih influencerjev.

Najbolj priljubljeni modeli Polène

Numéro Un – Prva torba znamke, strukturiran, eleganten model, ki ostaja ikoničen.

Numéro Neuf – Skulpturalna torba z mehko silhueto, ki spominja na umetniško delo.

Numéro Dix – Elegantna torba za čez ramo z retro občutkom.

Cyme -Večja torba za vsakodnevno uporabo, priljubljena pri poslovnih ženskah.

Prisotnost na svetovnem trgu

Polène ima trenutno lastne trgovine v Parizu, New Yorku, Tokiu in Seulu. Leta 2024 so napovedali širitev tudi na trge, kot so London, München, Dubaj in Miami.

Njihove trgovine odražajo minimalistično in sofisticirano estetiko znamke, naravni materiali, odprt prostor in osredotočenost na izdelek.

Polène je v manj kot desetletju postala ena najbolj iskanih znamk torbic na svetu. Združuje vse, kar danes išče sodobni kupec: brezčasno estetiko, kakovostno izdelavo, etično proizvodnjo in dostopnejši luksuz. V svetu, kjer je »tiha eleganca« novi statusni simbol, je Polène brez dvoma med vodilnimi. Prav tako jih je pregledal @tanner.leatherstein, ki je znan po tem, da torbo kupi in jo razstavi ter nam tako pove, ali je cena vredna materialnov in izdelave.

Foto: DreamsTime

Najbolj brano

Leta 2020 sta britanska vplivnica Jess Hunt in podjetnica Jenna Meek združili moči ter...

Kapsulna kolekcija, ki spretno združuje opolnomočenje, prefinjenost in modno ozaveščenost....

V začetku marca 2025 sta Pharrell Williams in prestižna šampanjska hiša Moët & Chandon...

Sorodne objave

V Ljubljani se je odprla Artisana, estetska klinika nove generacije, ki s svežim pogledom...

V enem največjih lepotnih prevzemov zadnjih let je podjetje e.l.f. Beauty napovedalo nakup blagovne...

Na Veliki nagradi Monaka 2025 je Lewis Hamilton znova dokazal ne le svojo vztrajnost...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.