Preizkusili smo AI za mocktaile in rezultat nas je res presenetil

Preizkusili smo novo spletno orodje Mocktaili.ai, ki ga je lansiral SPAR. Ta omogoča ustvarjanje brezalkoholnih koktejlov s pomočjo umetne inteligence. Želeli smo preveriti, ali gre zgolj za simpatično spletno igračko ali zares uporabno orodje, ki lahko olajša pripravo okusnih, uravnoteženih pijač in bili smo prijetno presenečeni.

Preizkusili smo novo spletno orodje Mocktaili.ai, ki ga je lansiral SPAR. Ta omogoča ustvarjanje brezalkoholnih koktejlov s pomočjo umetne inteligence. Želeli smo preveriti, ali gre zgolj za simpatično spletno igračko ali zares uporabno orodje, ki lahko olajša pripravo okusnih, uravnoteženih pijač in bili smo prijetno presenečeni.

Načelo delovanja je preprosto. Uporabnik v spletno aplikacijo vnese svoje preference ali nekaj osnovnih sestavin, nato pa AI predlaga konkreten recept z natančnimi razmerji in navodili za pripravo. Orodje ne zahteva predznanja, zato je dostopno vsem, tudi tistim brez izkušenj z mešanjem koktajlov.

V okviru testiranja smo ustvarili dve pijači. Najprej smo se odločili za penasto citrusno limonado, kjer smo kot osnovo izbrali limonin sok ter peneči brezalkoholni rose. Sledili smo navodilom in dobili neverjetno osvežujočo pijačo, ki je bila po okusu presenetljivo uravnotežena izrazito citrusna, a ne prekisla in rahlo sladka. Prava poletna klasika.

Druga izbira je bil brezalkoholni jagodni Bellini. Rezultat? Zelo prefinjen okus, lepo strukturirana pijača z mehurčki, ki so resnično pričarali občutek originalnega Bellinija, le brez alkohola.

Obe pijači sta nas navdušili. Ne le zaradi okusa, temveč tudi zaradi same izkušnje uporabe orodja, ki je intuitivno, odzivno in oblikovano tako, da te vodi skozi proces priprave. Čeprav gre za uporabo umetne inteligence, recepti ne delujejo generično ali brezosebno, ravno nasprotno, pijače so bile izjemno okusne.

V času, ko so brezalkoholne pijače vedno bolj priljubljene in se mnogi odločajo za “sober curious” pristop, se zdi SPARov korak v svet personaliziranih mocktailov več kot smiseln. Ne gre za klasično promocijsko orodje, temveč za resen poskus, kako z AI približati kreativno kuhinjo vsakemu posamezniku.

Najbolj brano

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

Sorodne objave

V Stekleni dvorani Gospodarskega razstavišča se je sinoči začel Ljubljanski teden mode (LJFW). Prvi...

Blagovna znamka Victoria’s Secret je v živo v New Yorku premierno predstavila svojo legendarno...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V poznih sedemdesetih in začetku osemdesetih je Cesare s sestro Paolo prevzel družinsko podjetje...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.