Pri Maison Margieli predstavili ekskluzivno rezidenco na Palm Jumeirah v Dubaju

Pariška luksuzna modna hiša Maison Margiela je naredila korak iz sveta mode v arhitekturo luksuznega bivanja s projektom Maison Margiela Residences, razvitim v sodelovanju z dubajskim razvijalcem Alta Real Estate Development. Projekt bo umeščen na ekskluzivni lokaciji Palm Jumeirah v Dubaju in ponuja edinstveno združitev modnih kod znamke z arhitekturno estetiko.

Pariška luksuzna modna hiša Maison Margiela je naredila korak iz sveta mode v arhitekturo luksuznega bivanja s projektom Maison Margiela Residences, razvitim v sodelovanju z dubajskim razvijalcem Alta Real Estate Development. Projekt bo umeščen na ekskluzivni lokaciji Palm Jumeirah v Dubaju in ponuja edinstveno združitev modnih kod znamke z arhitekturno estetiko.

Koncept in arhitektura

Maison Margiela Residences sestavlja omejena zbirka zgolj 25 po meri ustvarjenih enot, vsaka premišljeno oblikovana tako, da odraža klasične kodne elemente znamke, kot so dekonstrukcija, trompe-l’œil efekti in igra s teksturo in materialom. Arhitektura je nastala v sodelovanju z italijanskim oblikovalcem Carlo Colombo, ki je v notranjost vnesel tako poseben pohištveni program (sofe, stoli, luči) kot tudi materialne poudarke, od travertina, bele smole (resin) in dekorativnih tehnik, značilnih za znamko. 

Lokacija in življenjski slog

Rezidence se nahajajo na vzhodnem delu Palm Jumeirah, s panoramskim pogledom na Arabski zaliv in enostavnim dostopom do prestižnih nakupovalnih in gastronomskih točk Dubaja. Vsaka enota ponuja visoko ravnjo zasebnosti in ekskluzivnosti, v izbranem zavzetem okolju z omejeno ponudbo stanovanj.

V skladu z visoko pričakovanimi standardi so v projektu predvidene številne premium storitve in prostori: galerija umetnosti, kurirana knjižnica, infinity-pool, wellness spa z japonskimi kopelmi, fitnes in joga studio, butler-in-concierge storitve ter notranji bazen. Cene za vstopne enote se začnejo pri približno 16,5 milijona AED, predviden rok predaje pa je za prvi kvartal leta 2028. 

Pomembnost za znamko in trg

Ta premik Maison Margiela navzven kaže na trend, ko modne hiše razširjajo svojo prisotnost iz modnega prostora v življenjski slog in nepremičninski segment. Projekt združuje prepoznavno modno identiteto z arhitekturno in življenjsko izkušnjo, kar kaže na širši premik luksuznih znamk k “lifestyle ponudbi”. Za znamko samo pa gre za pomemben korak naprej, kot je povedal predsednik skupine OTB, Renzo Rosso, gre za “prevedbo več kot 30 let zgodovine ikonične hiše v arhitekturo”. 

Maison Margiela Residences na Palm Jumeirah predstavljajo sintezo mode, arhitekture in luksuznega življenja, rezultat premišljeno oblikovanje, omejene ponudbe in vrhunske lokacije. Projekt ne le ustvarja novo poglavje za znamko, ampak tudi postavlja nov standard za to, kako lahko modna hiša interpretira svoje vrednote v fizičnem prostoru bivanja.

Najbolj brano

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

Sorodne objave

Španska modna znamka ZARA je pravkar predstavila svojo najnovejšo kampanjo, ki z vizualno močjo...

Na letošnjem Ljubljanskem tednu mode je Lidl Slovenija dokazal, da moda ni rezervirana le...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.