Prva marketinška agencija s pop-up kavarno: AYUM povezuje kreativnost in kavo

Kaj se zgodi, ko se kreativna agencija in kavarna odločita združiti svetove? Nastane projekt, ki zadiši po sveže mleti kavi in idejah. Ayum Studio je v sodelovanju s Kavarno Specialka ustvaril pop-up izkušnjo Ayum Coffee House, ki ni bila le kavarna, bila je živa demonstracija tega, kar v marketingu imenujemo experiential marketing.

Kaj se zgodi, ko se kreativna agencija in kavarna odločita združiti svetove? Nastane projekt, ki zadiši po sveže mleti kavi in idejah. Ayum Studio je v sodelovanju s Kavarno Specialka ustvaril pop-up izkušnjo Ayum Coffee House, ki ni bila le kavarna, bila je živa demonstracija tega, kar v marketingu imenujemo experiential marketing.

Njihov namen je bil pokazati, kako se lahko podjetja iz popolnoma različnih niš povežejo in ustvarijo unikatno marketinško zgodbo, ki jo ljudje ne le opazijo, ampak jo doživijo. Hrana in pijača sta bili pri tem glavni povezovalec,tisti senzorični element, ki na potrošnika deluje z vonjem, okusom in čustvom. Spomin, ki ostane dlje kot katerakoli običajna kampanja.

Coffee chati: ko se ideje zvarijo ob kavi

Da bi obiskovalci znamko Ayum resnično začutili, so pripravili coffee chate ali mini pogovore, ki so potekali ob njihovi signature kavi. Udeleženci so se nanje prijavili vnaprej in dobili priložnost, da s strokovnjaki iz agencije rešujejo konkretne marketinške izzive, prebojne ideje in komunikacijske blokade. Iz dogodka so odšli z jasnim akcijskim planom in predvsem z občutkom, da se kreativnost včasih res začne ob kavi.

Na teh mini sestankih so sodelovali lastniki podjetij, freelancerji in zaposleni v korporacijah, ki so si želeli vpogled v to, kako Ayum razmišlja, ustvarja in povezuje blagovne znamke s čustvi. Dogodek je bil torej hkrati brezplačen test sodelovanja, priložnost, da ljudje spoznajo energijo ekipe, način razmišljanja in njihov značilni “we don’t do vanilla” pristop.

»Naša vizija je preprosta, želimo, da ljudje okusijo našo kreativnost. Dobesedno,« pravijo pri Ayum. Prav tako pa poudarjajo: »Dogodek smo ustvarili, ker smo želeli na primeru pokazati izkustveni marketing, kako se lahko podjetja iz popolnoma različnih niš povežejo in naredijo res unikatno aktivacijo. Tukaj je velika priložnost za ustvarjanje vsebine in spoznavanje novih obrazov. Poleg tega pa svojo znamko predstaviš v živo, da lahko ljudje vidijo tvojo energijo in način razmišljanja.«

Ko marketing zadiši po espressu

Ayum Studio se ukvarja z digitalnim marketingom, od oglaševanja na družbenih omrežjih do zasnove digitalnih in fizičnih aktivacij. Hrano in pijačo pogosto uporablja kot senzorični nosilec zgodbe, saj ju vidi kot najmočnejša elementa povezave in poželenja. Prav zato je Ayum Coffee House predstavljal popoln prikaz njihove filozofije: marketing, ki ga lahko začutiš.

Dogodek so spremljale vsebine, ki so združile dizajn, okus in skupnost, kar se je odražalo tudi v prvi tiskani številki njihovega časopisa The Ayum Reads. V njem so delili trende, nasvete in vpoglede v F&B marketing industrijo, kjer so izkušnje, senzorialnost in kreativnost ključ do uspeha.

Od kreative do kavnega fižola

Projekt Ayum Coffee House je bil več kot le estetska aktivacija bil je eksperiment v živo, kako lahko blagovna znamka poveže fizično izkušnjo z digitalnim pripovedovanjem. In prav v tem se skriva bistvo njihovega delovanja: v drznosti, v izkušnji, v čutih.

Ker najboljše ideje nastanejo tam, kjer se pogum sreča z dozo kofeina.

Najbolj brano

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

Sorodne objave

Nova kampanja “Iconic Never Gets Old” v ospredje postavlja starejše ženske in redefinira pojem...

Ko je lansiral Free Game, spletno platformo, ki korak za korakom razkriva proces gradnje...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.