Prva težko pričakovana Gucci kampanja pod vodstvom Demne: Je prepričal?
Konec marca 2025 je modni svet doživel ogromen preskok, Demna Gvasali, dolgoletni kreativni direktor Balenciage, je uradno prevzel vodenje Guccija. A že prva kampanja pod njegovim vodstvom je močno razdelila mnenja, z velikim odmevom na socialnih omrežjih in mešanimi odzivi stroke.
Po eni strani so ključni komentatorji izpostavili Demnovo ikonobrusilno noto, ki obuja duh njegovih prejšnjih del pri Balenciagi, zlasti pretirane ramenske silhuete, bleščeči dodatki in nekoliko ‘grungy’ detajli.
Po drugi strani pa je odziv finančnih trgov zaskrbljujoč, delnice matičnega podjetja Kering so padle za približno 12–13 %, sledile so kritike, ali je to res prava poteza za italijansko ikono, ki potrebuje stabilnost
Balenciaga: slovo z aplavzom
Demnova zadnja Balenciaga couture kolekcija julija 2025 je bila hvaljena kot njegova najboljša doslej, izjemno prefinjena, strukturirana in z jasnim završčenjem njegove modne zgodbe, kar so opazili kritiki, med drugim Cathy Horyn iz The Cut. Prav tam so bili ponovno izpostavljeni njegovi stilski ekscesi minimalistični detajli brez pretiranih šokov, a globoko premišljen zaključek desetletja pod njegovim vodstvom.
Moda se je zdela nekoliko zadržana v primerjavi s preteklimi šovi in prav ta preusmeritev je bila za Balenciago močan trenutek redefinicije.
Demna prinaša preizkušen slog, ki gradi na nepopustljivih volumnih, ikonobrusljivosti in vključevanju ulične estetike. Pri Gucciju se zdaj sooča z dvema izzivoma: ohraniti dediščino nekdanjega ustvarjalca Sabata de Sarna in prepričati tako modne navdušence, kot vlagatelje, da je prav on pot naprej.
Kaj pa zares menimo o novi kampanji?
Nasprotno pričakovanem “Demna-signature stilu” brutalnih ramenskih silhuet, ironičnih detajlov in kričečih dodatkov, kampanja deluje zadržana. Gen Z insiders v Teen Vogue opozarjajo, da gre za dolgočasno potezo in je Gucci s to kampanjo korak bližje običajnosti. Ravno nasprotno temu, kar so želeli doseči, ko so na stolček postavili Demno.