Rade Šerbedžija v Križankah: zgodbe, ki jih nosi klobuk

V sredo, 20. avgusta 2025, ob 20.30 bodo ljubljanske Križanke zaživele v znamenju glasbe, poezije in nepozabne odrske prezence Rada Šerbedžije.

V sredo, 20. avgusta 2025, ob 20.30 bodo ljubljanske Križanke zaživele v znamenju glasbe, poezije in nepozabne odrske prezence Rada Šerbedžije. Znani igralec, pesnik in glasbenik se vrača s programom Moj klobuk ima tri luknje, ki ga je navdihnila njegova mladost v Mariboru in na Ptuju ob snemanju filma Rdeče klasje. Prav v tem filmu njegov lik na začetku zapoje pesem s tem naslovom, ki zdaj postaja rdeča nit celotnega večera.

Na odru se mu bo pridružila njegova zasedba Zapadni kolodvor, glasbeni večer pa bosta dodatno obogatila Damir Urban, ikona hrvaškega rocka, in kantavtor Henrio iz Katalonije. Občinstvo čaka edinstvena mešanica rocka, poezije in ljudske glasbe, prepletena s Šerbedžijevo značilno pripovedno toplino.

Šerbedžija je avtor več pesniških zbirk in glasbenih albumov, za seboj pa ima več kot 150 filmskih in televizijskih vlog. Sodeloval je z vrhunskimi kantavtorji, kot so Zlaja Arslanagić (Crvena jabuka), Husein Hasanefendić aka. Hus (Parni Valjak), Darko Rundek in Damir Urban. Je tudi ustanovitelj gledališča Ullysses na Brionih, s katerim že vrsto let bogati kulturno dogajanje v regiji.

Ta avgustovski večer bo v Križankah več kot koncert, temveč srečanje z umetnikom, ki zna glasbo, poezijo in zgodbe življenja zliti v nepozabno doživetje.

Najbolj brano

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

Sorodne objave

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V poznih sedemdesetih in začetku osemdesetih je Cesare s sestro Paolo prevzel družinsko podjetje...

V svetu, kjer luksuz pogosto pomeni status, pa ne vedno tudi trajnost, je v...

Nova kampanja “Iconic Never Gets Old” v ospredje postavlja starejše ženske in redefinira pojem...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.