REFY: Zgodba o britanski kozmetični znamki, ki je preoblikovala industrijo
Leta 2020 sta britanska vplivnica Jess Hunt in podjetnica Jenna Meek združili moči ter ustanovili kozmetično znamko REFY. Njuna vizija je bila jasna: poenostaviti lepotno rutino z inovativnimi in uporabniku prijaznimi izdelki.
Leta 2020 sta britanska vplivnica Jess Hunt in podjetnica Jenna Meek združili moči ter ustanovili kozmetično znamko REFY. Njuna vizija je bila jasna: poenostaviti lepotno rutino z inovativnimi in uporabniku prijaznimi izdelki. Prvi izdelek, Brow Sculpt, je bil zasnovan kot rešitev za oblikovanje obrvi in je hitro postal uspešnica. V šestih tednih po lansiranju je znamka razprodala šestmesečne zaloge, kar je pritegnilo pozornost velikih trgovcev, kot sta Sephora in Selfridges.
REFY je svojo prepoznavnost povečal s premišljeno marketinško strategijo, ki vključuje močno prisotnost na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži in ustvarjanje skupnosti okoli blagovne znamke. Znamka je organizirala dogodke, kot so pop-up trgovine in izkušnje v živo, ki so strankam omogočile neposreden stik z izdelki in filozofijo REFY.
Poleg ličil je REFY razširil svojo ponudbo na nego kože, z izdelki, kot sta čistilni gel Face Cleanse in vlažilna krema Face Sculpt. Ti izdelki so zasnovani z mislijo na učinkovitost in enostavnost uporabe, kar odraža osnovno poslanstvo znamke: poenostaviti lepotno rutino.
Znamka je tudi finančno uspešna; v letu 2023 je dosegla 24,8 milijona funtov prihodkov in 8,9 milijona funtov dobička pred obdavčitvijo. Uspeh REFY je rezultat kombinacije inovativnih izdelkov, močne digitalne prisotnosti in osredotočenosti na skupnost.
REFY je dokaz, da je mogoče z jasno vizijo, inovativnostjo in osredotočenostjo na potrebe uporabnikov ustvariti blagovno znamko, ki ne le sledi trendom, ampak jih tudi postavlja.
Foto: Refy beauty