Rhode Lemontini poletje: ste že ujeli novo kampanjo?

Če je kaj, kar Hailey Bieber obvlada, je to občutek za trenutek. Rhode, njena znamka za nego kože, je za poletje 2025 predstavila kampanjo, ki si jo boste zapomnili.

Če je kaj, kar Hailey Bieber obvlada, je to občutek za trenutek. Rhode, njena znamka za nego kože, je za poletje 2025 predstavila kampanjo, ki si jo boste zapomnili. Ne le zaradi izdelkov, ampak zaradi odtenka, ki ga Hailey zdaj razglaša za edinega pravega rumenega tega poletja: lemon yellow ali limonska rumena.

Ni masleno rumena, pač pa bolj sveža, citrusna, živahna, in prav ta subtilna sprememba barvnega tona je postala »rdeča« (ali bolj rumena) nit Rhode poletne zgodbe.

Peptide Lip Tint Lemontini: citrus, lesk in nostalgia

Osrednji izdelek kampanje je Peptide Lip Tint v odtenku Lemontini, ki bo na voljo od 14. julija. Gre za sijoč, prosojen lip tint z nežnim rumenkastim tonom in subtilnim citrusnim vonjem. Rhode je z njim predstavil prenovljeno formulo,mehkejšo, bolj tekočo teksturo, ki gladko zdrsne po ustnicah. Po dveh letih testiranj so masleno osnovo zamenjali z bolj svežo, vlažilno formulo.

Kot je zapisala Hailey na Instagramu:
»Butter yellow is played out… respectfully.« Ali »Maslena rumena je prežeta z vsem spoštovanjem.«
In res, Lemontini je odgovor na utrujenost od toplih, težkih rumenih tonov. Je svež, poletno brezskrben, a hkrati dovolj subtilen za vsakodnevno uporabo.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by rhode skin (@rhode)

Vse, kar potrebuješ v poletni torbici

Rhode je poleg novega lip tinta predstavil tudi omejeno izdajo poletnega seta, imenovanega Summer Kit. Vse je zapakirano v mehko bubble torbico v limonasto rumeni barvi. V njej so trije “it” izdelki tega poletja:

  • Glazing Mist, Rhodov vlažilni sprej za sijočo kožo
  • Pocket Blush, v dveh novih odtenkih (Sun Soak in Tan Line)
  • Peptide Lip Tint Lemontini

Set bo izšel prav tako 14. julija, vrednost izdelkov presega 100 ameriških dolarjev, komplet pa bo na voljo za približno 74 ameriških dolarjev.

Vizualna zgodba: sonce, svetloba in občutek nežnosti

Kampanja je zasnovana izjemno premišljeno. Na družbenih omrežjih Rhode stavi na občutek tiste “sun-flushed” kože, kot bi vas ravno poljubilo jutranje sonce. Izdelki, styling in barvna paleta so oblikovani za vse, ki želijo tisti no makeup-makeup videz, kjer je vse videti preprosto, a za tem stoji do milimetra premišljena kompozicija.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by rhode skin (@rhode)

Foto: Rhode

Najbolj brano

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

V času, ko zdi se, da uspemo le, če smo glasni, obstajajo ženske, ki...

Sorodne objave

Documents Parfumes, luksuzna kitajska parfumska znamka, je zrasla v zgled modnega in kulturnega vpliva....

Naš današnji gost je Mark Vlahovič. Svojo pot je začel kot ustvarjalec vsebin in...

Francoska modna hiša Louis Vuitton je po letih nianse vstopila v kategorijo ličil z...

Pred septembrom bo Ljubljana Festival ponudil raznolike dogodke, od simfoničnih koncertov in opernih arij...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.