Rhode prevzem Londona: ulica je postala podaljšek kozmetične izkušnje
Rhode, znamka Hailey Bieber, je novembra 2025 v Londonu izvedla eno svojih najbolj prepoznavnih in učinkovito zasnovanih kampanj ob uradnem lansiranju na britanski trg.
Rhode, znamka Hailey Bieber, je novembra 2025 v Londonu izvedla eno svojih najbolj prepoznavnih in učinkovito zasnovanih kampanj ob uradnem lansiranju na britanski trg. Namesto klasičnih oglasov ali običajnih pop-up lokacij so se odločili za drzno, urbano gesto, ki je ulice britanske prestolnice spremenila v mobilno platformo za izkušnjo z izdelki. Med 10. in 12. novembrom so se po Londonu pojavili posebni »Rhode cabs«. Prepoznavni sivi taksiji, oviti v minimalistično estetiko znamke z nežnimi toni in prepoznavnim logotipom. Ti taksiji niso bili le oglas, temveč premišljeno zasnovana fizična izkušnja, saj so obiskovalcem omogočali preizkus izdelkov Rhode, prejeli so lahko vzorce, kot je kultni Glazing Milk, ter ustvarili video posnetke, ki so postali del kampanje. Rhode je s tem ustvaril urban ambient, v katerem je taksi postal podaljšek digitalne prisotnosti znamke, hkrati pa fizični stik s potrošnikom, ki ga lepotna industrija v dobi spletne prodaje pogosto pogreša.
Jasna strategija
Kampanja je temeljila na jasni strategiji, ki združuje vizualno moč, fizično prisotnost in izkušnjo, ki jo uporabniki želijo deliti. V notranjosti »Rhode cab« so obiskovalci ob vstopu prejeli tudi poseben račun, ki so ga lahko unovčili v Sephora UK za brezplačen vzorec ob nakupu. Ta element je vzbudil izjemno visoko stopnjo konverzije, saj je kampanja presegla zgolj vizualni učinek in neposredno povabila k nakupu. Rhode je tako okrepila svojo pozicijo med digitalno prisotnimi znamkami, ki uspešno prehajajo iz spletnega okolja v fizično, izkustveno retail prisotnost.
Fotografije preplavile omrežja
Odziv javnosti je bil takojšen in izrazit. Uporabniki družbenih omrežij so delili fotografije prepoznavnih sivih taksijev, notranjih postojank, preizkusa izdelkov ter seveda svojih videev, kar je kampanjo organsko razširilo po Instagram. Rhode je s tem pristopom dosegla tako svojo obstoječo bazo oboževalcev kot popolne nove uporabnike, ki so znamko prvič spoznali prav prek taksijev na ulici. Kampanja je dokazala, da je mogoče z dovršenim spojem estetike, izkušnje in pametne aktivacije ustvariti hype, ki preseže oglaševanje in postane urbani dogodek.
Pomembna vrednost te kampanje za industrijo lepote je v tem, da ponovno definira, kako znamke gradijo svojo identiteto na novih trgih. Rhode je dokazala, da izdelki niso dovolj; današnji potrošnik želi doživetje, občutek ekskluzivnosti in estetiko, ki si jo želi deliti naprej. Rhode je tako ob lansiranju v Londonu postavila nov standard, namesto klasične outdoor kampanje so ustvarili premišljeno, izkušnjsko zgodbo, ki je ljudem omogočila fizičen stik z izdelkom in znamko, istočasno pa okrepila prepoznavnost prek družbenih omrežij.
Kampanja Rhode v Londonu tako ostaja eden najbolj zanimivih primerov sodobnega beauty marketinga, drzna, estetska, strateško premišljena in z izjemno stvarnim vplivom na širitev blagovne znamke na novem trgu. Z ulico kot prizoriščem in taksijem kot galerijo je Rhode ustvarila trenutek, ki ni bil le oglas, temveč doživetje, zaradi katerega se London o Hailey Bieber ni le pogovarjal, temveč je Rhode dejansko začutil.