Rue des Mille zasijala v središču Ljubljane

Na Kongresnem trgu 6 je svoja vrata odprl butik italijanske znamke nakita Rue des Mille. Ob otvoritvi se je v prijetnem ambientu zbrala množica ljubiteljev dizajna in lepih stvari, med njimi tudi znani obrazi iz sveta mode, umetnosti in medijev. Dogodek je bil v znamenju sijaja, ne le zaradi bleščečega nakita, ampak tudi zaradi občutka, da v mesto prihaja nekaj posebnega.

Na Kongresnem trgu 6 je svoja vrata odprl butik italijanske znamke nakita Rue des Mille. Ob otvoritvi se je v prijetnem ambientu zbrala množica ljubiteljev dizajna in lepih stvari – med njimi tudi znani obrazi iz sveta mode, umetnosti in medijev. Dogodek je bil v znamenju sijaja, ne le zaradi bleščečega nakita, ampak tudi zaradi občutka, da v mesto prihaja nekaj posebnega.

Znamka iz Toskane, ki jo od leta 2013 vodi druga generacija družine Pieroni – Giacomo, Tommaso in Federica – je sinonim za sodoben italijanski dizajn s spoštovanjem do tradicije. Nakit, izdelan iz 925 srebra in 18-karatnega zlata, nastaja ročno v Arezzu, v srcu italijanske zlatarske obrti. Vsak kos ima svoj značaj – namenjen ne le posebni priložnosti, temveč vsakemu dnevu.

Rue des Mille nagovarja sodobne ženske, ki v nakitu ne iščejo statusa, ampak izraz – tiste, ki v vsakdanjih trenutkih ustvarjajo svoj slog. Njihov slogan “Zasij takšen/a, kot si” ni zgolj marketinška fraza, ampak vabilo k avtentičnosti, samozavesti in drobnemu luksuzu, ki ga živimo.

Znamka, ki je zrasla iz družinske zgodbe in svoje ime dolguje prvi trgovini na ulici Via dei Mille, danes presega lokalne okvirje, prisotna je na več kot 500 prodajnih mestih po Evropi, močno pa stavi tudi na trajnost: do leta 2026 želijo v celoti preiti na reciklirane materiale in laboratorijske diamante.

Otvoritev ljubljanskega butika ni le nova trgovina, je vstopna točka v svet, kjer je nakit več kot modni dodatek. Je povabilo, da zasijemo. Takšni, kot smo.

Foto: Nike Perne

Najbolj brano

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

Sorodne objave

Nova kampanja “Iconic Never Gets Old” v ospredje postavlja starejše ženske in redefinira pojem...

Ko je lansiral Free Game, spletno platformo, ki korak za korakom razkriva proces gradnje...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.