Saint Laurent in kampanja, ki vsakdan spremeni v čisto fantazijo
pravila modne igre. Tokrat je ustvaril serijo vizualov z naslovom An Ordinary Day, a resnica je, da tu ni prav nič običajnega.
Anthony Vaccarello, kreativni direktor Saint Laurenta, je ponovno dokazal, da zna pretresti pravila modne igre. Tokrat je ustvaril serijo vizualov z naslovom An Ordinary Day, a resnica je, da tu ni prav nič običajnega.
Za objektivom je stal priznani fotograf Martin Parr, ki je s svojim značilnim dokumentarnim slogom ujel preplet dveh svetov: popolne običajnosti vsakdana in prefinjenega blišča Saint Laurenta. Na prvi pogled prizori delujejo skoraj banalno, piknik, tržnica, popoldanski čaj, a ko pogledate natančneje, vse dobi svojo domiselno preobrazbo.



Leopardja torbica Bea, ki je stalno razprodana, se kar naenkrat pojavi kot nakupovalna vreča na kmečki tržnici. Gostje na vrtni zabavi brez zadrege poležavajo v svojih najlepših Saint Laurent oblekah in lovijo sončne žarke. Večerna torbica minaudiere namesto v roki konča na sredini torte, toast pa se postreže z marmelado in… diamanti.
Eden od vrhuncev kampanje je tudi trenutek, ko se ananasova torta reže na mizi, čaj pa brez posebnih ceremonij prelije čez cvetlični brokat torbice Jaimie. Nič ni takšno, kot se zdi. Prav v tem je čar, Vaccarello mojstrsko razume DNK znamke: brezhiben francoski šik, podkrepljen s kančkom ironije. A vsako leto njegovo videnje Saint Laurenta znova dobi svežo dimenzijo.
Ta kampanja je igriva, duhovita in tako zelo Saint Laurent.
Če si želite ogledati vse slike in poiskati svoj kos modne provokacije, je kolekcija že na voljo na uradni spletni strani Saint Laurent.
Foto: Saint Laurent