Saint Laurent in kampanja, ki vsakdan spremeni v čisto fantazijo

Anthony Vaccarello, kreativni direktor Saint Laurenta, je ponovno dokazal, da zna pretresti pravila modne igre. Tokrat je ustvaril serijo vizualov z naslovom An Ordinary Day, a resnica je, da tu ni prav nič običajnega.

Anthony Vaccarello, kreativni direktor Saint Laurenta, je ponovno dokazal, da zna pretresti pravila modne igre. Tokrat je ustvaril serijo vizualov z naslovom An Ordinary Day, a resnica je, da tu ni prav nič običajnega.

Za objektivom je stal priznani fotograf Martin Parr, ki je s svojim značilnim dokumentarnim slogom ujel preplet dveh svetov: popolne običajnosti vsakdana in prefinjenega blišča Saint Laurenta. Na prvi pogled prizori delujejo skoraj banalno, piknik, tržnica, popoldanski čaj, a ko pogledate natančneje, vse dobi svojo domiselno preobrazbo.

Leopardja torbica Bea, ki je stalno razprodana, se kar naenkrat pojavi kot nakupovalna vreča na kmečki tržnici. Gostje na vrtni zabavi brez zadrege poležavajo v svojih najlepših Saint Laurent oblekah in lovijo sončne žarke. Večerna torbica minaudiere namesto v roki konča na sredini torte, toast pa se postreže z marmelado in… diamanti.

Eden od vrhuncev kampanje je tudi trenutek, ko se ananasova torta reže na mizi, čaj pa brez posebnih ceremonij prelije čez cvetlični brokat torbice Jaimie. Nič ni takšno, kot se zdi. Prav v tem je čar, Vaccarello mojstrsko razume DNK znamke: brezhiben francoski šik, podkrepljen s kančkom ironije. A vsako leto njegovo videnje Saint Laurenta znova dobi svežo dimenzijo.

Ta kampanja je igriva, duhovita in tako zelo Saint Laurent.

Če si želite ogledati vse slike in poiskati svoj kos modne provokacije, je kolekcija že na voljo na uradni spletni strani Saint Laurent.

Foto: Saint Laurent

Najbolj brano

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

Sorodne objave

V Stekleni dvorani Gospodarskega razstavišča se je sinoči začel Ljubljanski teden mode (LJFW). Prvi...

Blagovna znamka Victoria’s Secret je v živo v New Yorku premierno predstavila svojo legendarno...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V poznih sedemdesetih in začetku osemdesetih je Cesare s sestro Paolo prevzel družinsko podjetje...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.