SLAVSOCKS PREDSTAVLJA: TURBO GAS GLAMUR

“Turbo” je nekdaj pomenilo moč, kvaliteto, nekaj, kar dela brez premora. Danes je razvoj AI lahko enačen s turbo, vsakodnevno dobivamo novice o napredku in izboljšavah, ki preprosto nimajo meja in v temu vidim paralelo. V času, ko se beseda »turbo« uporablja predvsem za turbo-folk - pogosto z ironično distanco - Slavsocks vrača izvorni pomen. “Turbo je bilo včasih nekaj, kar si želel biti.

Turbo kot vrednota - ne žanr

“Turbo” je nekdaj pomenilo moč, kvaliteto, nekaj, kar dela brez premora. Danes je razvoj AI lahko enačen s turbo, vsakodnevno dobivamo novice o napredku in izboljšavah, ki preprosto nimajo meja in v temu vidim paralelo. V času, ko se beseda »turbo« uporablja predvsem za turbo-folk – pogosto z ironično distanco – Slavsocks vrača izvorni pomen. “Turbo je bilo včasih nekaj, kar si želel biti. Zdaj želim, da se ljudje spet počutijo turbo; močne, samozavestne, pripravljene na vse,” pravi Tina Mentol. Na podplatih nogavic piše: “Kad nisi turbo – ti si GAS.” Izjava, ki deluje kot punchline, a nosi ironično pozitivo: tudi ko nisi najboljše, si še vedno GAS.

Glasba: YugoTechno hit

Kolekcija gradi pomen “turbo” in “gas” tudi skozi kulturne reference: Sateliti – Crna dvojka, DJ Krmak – Armani, Goga Sekulič – Sexy Biznismen pesmi, ki simbolizirajo pristno balkansko “šund” eleganco. Designerica – sodobni ustvarjalec, ki je besedo “GAS” ponovno vrnil v vsakdanji jezik in ji tudi dodal nov pomen.
GAS → IDE GAS → GAS
jezikovni razvoj, ki ga Slavsocks obravnava kot semiotično mutacijo. Beseda »gas« je doživela preporod, od prvotnega gasa do vzklika ide gas, kulture gaserjev, danes postaja statusna oznaka biti GAS pomeni biti karizmatičen, samozavesten imeti tisti je ne sais quoi. Ko rečemo nekomu, da ne more nikoli biti gas, je to resna zmerljivka. Vprašajte Designerico. Vodilna estetika je Turbo-Y2K glamur iz videospotov, totalni dellusion na green screenu s pridihom mode 90ih.
Vizualno kampanja gradi most med modo 90ih in Y2K Balkan glamom. To je svet, v katerem se Tom Ford in DJ Krmak lahko pojavita na istem moodboardu in to deluje.

Open call: GLAMUR

Slavsocks je letos prvič organiziral open call za oblikovalce na TikToku in Instagramu. Iskali so avtorja enega izmed treh motivov nove kolekcije. Po prejetih prijavah so izbrali tri finaliste, o zmagovalcu pa je odločilo javno glasovanje. Priložnost je dobil Tim Pongrac, mladi modni oblikovalec, ki v svojem delu poudarja balkansko identiteto. Njegov zmagovalni motiv je bil GLAMUR, navdihnjen z leopard vzorcem in balkanskim občutkom za “minimalizem” ter se je pridružil motivoma TURBO in GAS.

5 LET SLAVSOCKS

V decembru 2020 je luč sveta ugledal brand Slavsocks in nova entiteta Slavenia. Za sabo imamo nešteto korakov obutih v Slavsocks, sodelovanj in snemanj. V naslednjem letu bomo TURBO GAS GLAMUR, kakor letošnja kampanja. Big biznis!
 
Foto: Robert Ribič
Video: Urška Miklič
Makeup: Gox Miljić
Hair: Aleks Kos
Styling: Nina Bolhar / Tim Pongrac
Modeli: Branko Maslej, Klara Videmšek
Glasba: Redhedii – Turbo gas glamur
Asistent produkcije: Milan
Koncept: Tina Mentol / Slavsocks

Najbolj brano

V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Sorodne objave

Kim Kardashian zna poskrbeti, da SKIMS nikoli ne deluje kot “še ena modna znamka”....

Luxuzna kalifornijska veriga z zdravo prehrano Erewhon je 1. novembra 2025 začela ponujati povsem...

Simon Porte Jacquemus je še enkrat dokazal, da zna modo preplesti z osebnimi čustvi....

Znamka Loewe, in posebej njeni parfumi Loewe Perfumes, je z novo serijo pop-up aktivacij...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.