Sydney Sweeney po spornem American Eagle oglasu zdaj obraz nove kampanje za Jimmy Choo

Julija 2025 je Sydney Sweeney nastopila v kampanji ameriške modne znamke American Eagle z naslovom “Sydney Sweeney has great jeans”, ki se je poigrala z besedno igro med "jeans" (kavbojke) in "genes" (geni).

Julija 2025 je Sydney Sweeney nastopila v kampanji ameriške modne znamke American Eagle z naslovom “Sydney Sweeney has great jeans”, ki se je poigrala z besedno igro med “jeans” (kavbojke) in “genes” (geni). Oglas prikazuje Sweeney v denim oblačilih, s komentarjem o dednih lastnostih in je zaključen z besedami: “My jeans are blue.” 

Kampanji so očitali, da implicitno promovira ideje eugenike ali belskega supremacizma. Kritiki so opozorili na simboliko, povezano z njenim izgledom, blond lasmi in modrimi očmi, ter na vizualno stilizacijo, ki naj bi bila pretirano seksualna.

Na drugi strani so bili odzivi deljeni: konservativni komentatorji in celo Donald Trump so oglas hvalili kot privlačen, nekateri pogledi so diskurz razglasili za del “cancel culture”, medtem ko je American Eagle vztrajal, da gre za oblačila, ne za ideologijo. S sporočilom, da “great jeans look good on everyone,” ali, da dobre »kavbojke« zgledjo dobro na vseh.

Zanimiv vzpon je sledil: delnice American Eagle so narasle za približno 10–23 % v tednu po objavi oglasa. 

Preusmerjeno z ogledala: nova kampanja za Jimmy Choo

Kljub odmevni kontroverzi, Sydney Sweeney ostaja med privlačnimi obrazki v modni industriji, zdaj se je vrnila kot obraz za jesensko kampanjo 2025 modne hiše Jimmy Choo. Gre za njen drugi projekt z omenjeno luksuzno znamko, saj je pred tem sodelovala v poletni kampanji 2024. 

Kampanja poudarja preobrazbo in moč modnih dodatkov, kot so čevlji in torbice. Kreativna direktorica Sandra Choi je ob tem poudarila, da kampanja prebija “četrto steno” in izpostavlja, kako obutev in dodatki lahko spremenijo občutek osebnega glamurja. 

Kaj pravijo ljudje?

Kritiki in kulturni akterji opozarjajo na zgodovinske vzorce propagande, nemško estetiko in ponovno na nevarnost normalizacije belskih idealov lepote, pod vprašanj postavjlajo prostega duha moderne mode.

Na drugi strani pa ima oglas zagovornike, ki vidijo kritiko kot pretiravanje in kulturno senzibilnost, ki ruši preprosto oglaševalsko igro. Medijski odzivi so različno poudarili pomen svobode izražanja ter obdržanja fokusa na modno oblikovanje, ne na ideologijo. 

Kampanja za Jimmy Choo se za zdaj osredotoča na modni izdelek in estetiko, brez povezave z ideološkimi diskurzi. 

Najbolj brano

V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Sorodne objave

Kim Kardashian zna poskrbeti, da SKIMS nikoli ne deluje kot “še ena modna znamka”....

Luxuzna kalifornijska veriga z zdravo prehrano Erewhon je 1. novembra 2025 začela ponujati povsem...

“Turbo” je nekdaj pomenilo moč, kvaliteto, nekaj, kar dela brez premora. Danes je razvoj...

Simon Porte Jacquemus je še enkrat dokazal, da zna modo preplesti z osebnimi čustvi....

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.