The Substance: cena lepote

Demi Moore je bila leta 2021 tarča kritik. Nastopila je na modni reviji za Fendi in prvič po koronskem zaprtju smo jo javno videli, nekako drugačno.

Demi Moore je bila leta 2021 tarča kritik. Nastopila je na modni reviji za Fendi in prvič po koronskem zaprtju smo jo javno videli, nekako drugačno. O njej so pisali mediji, kot so Vogue, E! News, Just Jared in še mnogi drugi. Komentarji na družbenih omrežjih niso bili subtilni in ji niso naredili usluge. Obtoževali so jo, da se je preveč “popravila” in prestopila mejo.

Zdaj, v letu 2024, smo jo lahko videli v glavni vlogi filma The Substance ali po slovensko Substanca. Če filma še niste pogledali in vas zanima, storite to, preden preberete do konca. Začne se z Moorovo kot zvezdnico, ki se sčasoma, kot vsi, postara. Veliko ljudi meni, da za svoja leta izgleda izjemno, ampak to je vendarle Hollywood – okolje, ki ga vodijo predvsem starejši moški producenti in režiserji. Želeli so mlajši, nov in svež obraz. Zato Elizabeth Sparkle, ki jo upodablja Moorova, vzame substanco in postane boljša, mlajša in sveža verzija sebe; poimenuje se Sue. Trik je v tem, da mora “sobivati” z originalom, kar pomeni, da je sedem dni nova verzija in nato mora za sedem dni telo zamenjati v originalno. Opozorjeni sta, da sta eno in morata bivati v ravnovesju.

Kot skoraj pričakovano, Sue svojo pozicijo izrabi, saj ne vidi smisla v starejši verziji. To pomeni, da tudi sama ne vidi smisla v procesu, skozi katerega potujemo vsi – staranju. Na koncu žal umreta obe verziji. Konec je precej grozljiv in po mnenju mnogih ne sodi v film, režiserka Coralie Fargeat in Moorova pa ga pojasnjujeta kot končno obliko sebe, ki za doseganje lastne sreče ne potrebuje pogleda v ogledalo.

Film predvsem prikaže, kakšno ceno smo (ali so) pripravljeni plačati za lepoto in večno mladost. V današnjem svetu vsesplošnega tehnološkega napredka se skoraj že moramo prilagajati temu, kar narekuje družba. Lepotni standardi so vedno bolj kruti in od nas zahtevajo vse več. Vedno več je posegov, ki nam pomladijo obraz, spremenijo obliko telesa, in substanc, ki jih lahko vzamemo, da smo vitki. Vse to od nas zahteva svoj davek, saj nič od tega ni naravno.

Kakšno ceno pa bi vi plačali za lepoto?

Foto: DreamsTime

Najbolj brano

V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Sorodne objave

Španska modna znamka ZARA je pravkar predstavila svojo najnovejšo kampanjo, ki z vizualno močjo...

V svetu, kjer luksuz pogosto pomeni status, pa ne vedno tudi trajnost, je v...

Pred predstavitvijo novega seruma NIVEA Cellular Epigenetics so pri Beiersdorfu naznanili strateško partnerstvo s...

Ljubljana je zažarela v rožnatem. Na začetku oktobra je slovenska prestolnica dobila pridih svetovnih...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.